Communiceren met kinderen door van die blije kut dingen onder een foto te zetten??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:57 schreef releaze het volgende:
Zij, niet hun.
Het is heel normaal om op een andere manier te communiceren met kinderen. Wat denk jij, dat we ze gelijk maar op Fok moeten zetten?
"Stem" op fok? Wanneer is de skypefunctie ingevoerd??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Communiceren met kinderen door van die blije kut dingen onder een foto te zetten??
Wacht even, ik ga ook communiceren...
Gewoon met een baby een beetje lopen klooien is leuk ja, maar niet als de baby misbruikt word door een totaal niet grappige wannabee-buikspreker...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:00 schreef dborhem het volgende:
Dan word elke vader zeker een homo als die dus vader word,want ik ken geen jonge vader die meteen op de volwassen manier met zijn zoon of dochter praat.
Het 'prietprut'-praten is juist leuk voor die kindjes,en er is niks mooiers dan een baby die de slappe lach krijgt.![]()
![]()
Tja, de toon is heel belangrijk... Heb je een man met een hele zware, harde stem die ook zo tegen z'n kind praat, wordt dat kind niet blijer van hoor...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
Nog erger is ze hun stem anders gaan doen (vrouwen als een alsof ze 12 zijn en mannen alsof ze homo zijn) en dan gaan praten alsof HUN de baby zijn![]()
Hahah rofl omfg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
Whaha, kijk mij met m'n slang in m'n nase.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef PrinceLu het volgende:
Of ouders die tegen hun kind zeggen "Kijk! Kijk dan! Wat is dat? Nou? Wat is dat dan? Ja!!! Dat is een miauw! Goed zo! Een miauw! Wil je het miauwtje aaien? Kom maar..."
Sjongejonge wat zijn we weer negatief,ik ben dus niet een misbruiker,en ik ben nog NIEMAND tegengekomen die het NIET leuk vond als ik dus als een blijkbaar homofiele pseudobuikspreker tegen een kind sprak.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:03 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon met een baby een beetje lopen klooien is leuk ja, maar niet als de baby misbruikt word door een totaal niet grappige wannabee-buikspreker...
En dan gaat de miauw krabben of bijten en dan is het de schuld van de kat of eigenaar ervan natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef PrinceLu het volgende:
Of ouders die tegen hun kind zeggen "Kijk! Kijk dan! Wat is dat? Nou? Wat is dat dan? Ja!!! Dat is een miauw! Goed zo! Een miauw! Wil je het miauwtje aaien? Kom maar..."
Ze zouden niet opvallen in KLB.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:57 schreef releaze het volgende:
Zij, niet hun.
Het is heel normaal om op een andere manier te communiceren met kinderen. Wat denk jij, dat we ze gelijk maar op Fok moeten zetten?
ik denk eerder dat het een gebrek is aan algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef dborhem het volgende:
[..]
Sjongejonge wat zijn we weer negatief,ik ben dus niet een misbruiker,en ik ben nog NIEMAND tegengekomen die het NIET leuk vond als ik dus als een blijkbaar homofiele pseudobuikspreker tegen een kind sprak.
Een beetje ouder is trots op zijn/haar kind en gaat niet meteen wegrennen,in de verdediging of afweren tegen zoiets.
Ik vermoed een onderliggend gebrek aan liefde als kind,maar wie ben ik,behalve je verfijnde omschrijving van zoiets menselijks als baby's leuk vinden (op de goede manier ja!!)![]()
Ze doen alsof ze het leuk vinden. Mensen willen nu eenmaal niet lullig overkomen als er baby's in het spel zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef dborhem het volgende:
[..]
Sjongejonge wat zijn we weer negatief,ik ben dus niet een misbruiker,en ik ben nog NIEMAND tegengekomen die het NIET leuk vond als ik dus als een blijkbaar homofiele pseudobuikspreker tegen een kind sprak.
Een beetje ouder is trots op zijn/haar kind en gaat niet meteen wegrennen,in de verdediging of afweren tegen zoiets.
Ik vermoed een onderliggend gebrek aan liefde als kind,maar wie ben ik,behalve je verfijnde omschrijving van zoiets menselijks als baby's leuk vinden (op de goede manier ja!!)![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef releaze het volgende:
Maar goed, dit IS typisch ook zo iets van wacht maar tot je zelf kinderen hebt. Het oerinstinct van het verzorgen en opvoeden van een kind neemt compleet de overhand, en voor je het weet schiet je zover dat je kan in de leefwereld van het kind en praat je als een debiel.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:54 schreef arneaux het volgende:
En dan meest gehoorde tegenargument :"Wacht maar tot je zelf kinderen hebt."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |