Ja dan wordt het opruimenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Ik heb m`n keuken gepromoveerd tot hoofd van de woonkamer
Neuh, foto's willen we zienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef Saabmobiel het volgende:
Kan ik het niet gewoon omschrijven? dat bespaart me een hoop opruimen![]()
Je hebt toch al wel foto's van hoe het er nu uitziet, das toch ook mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:34 schreef mariyette het volgende:
aah dat gaat het dus niet worden... we krijgen pas op 4/12 de sleutel van ons nieuwe huis...
Ik zet ze vanavond online ok?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef truttebosje het volgende:
ik heb net mijn slaapkamer ingestuurd.
we waren hier nog druk bezig met opknappen, maar ook wij gaan binnenkort alweer verhuizen.
dus de rest laten we maar aan de volgende bewoners over.
Tuurlijk kan dat, en dan een topic openen in TTKquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:03 schreef Saabmobiel het volgende:
Kan ik het niet gewoon omschrijven? dat bespaart me een hoop opruimen![]()
Oh, in 2008 moet de boel wel klaar zijn in de woonkamerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Trouwens, voor alle mensen die nu nog niet klaar zijn, we gaan deze wedstrijd zeker volgend jaar nog een keer doen.
Uiteraard weten we nog niet of er dan ook weer zo'n prijs aan verbonden zit, maar... meedoen is belangrijker dan winnen!![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar jullie deadline is 17 november heb ik begrepen.., en dat gaat niet lukken ben ik bang
quote:Je kunt foto's insturen tot vrijdag 1 december 21:00 uur
Mag een kamer uit mijn vorige huis ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, het is niet per definitie de bedoeling dat je een 'nieuwe' kamer hiervoor selecteert, je mag ook je huidige kamer mooi opruimen en inzenden
Als je het slim aanpakt met fotograferen staat die ene hoek met al die rommel er niet eens op
Tja, niet dat ik dat kan bepalenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag een kamer uit mijn vorige huis ook?
Mag ik uberhaupt wel mee doen?Crew wel, maar K&W crew?
Altijd meedoen, wie weet win je, en het is ook leuk om te showen hoe jouw slaap/woonkamer eruit ziet, toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef XTracer het volgende:
O, wat een leuk initiatief! De eerste inzending vind ik al zo af en in stijl dat ik begin te twijfelen of ik wel mee durf te doen.
BE, je kunt toch best meedoen? Je hebt verder niks te zeggen over de punten.
En vraagje.... Mogen kinderkamers ook? Ik vind de kamer van mijn dochter de leukste hier in huis.
(Dit was Lishe)
Na die foto's van truttebosje kunnen we het wel vergeten vwb de slaapkamer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Altijd meedoen, wie weet win je, en het is ook leuk om te showen hoe jouw slaap/woonkamer eruit ziet, toch?
Over je vraag, we overleggen even achter de schermen, kom(en) ik (we) op terug.
Mijn moeder zei altijd: "Niet geschoten is altijd mis", dus je hebt altijd een kans.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Na die foto's van truttebosje kunnen we het wel vergeten vwb de slaapkamer.
Daar kan toch niemand tegen op. Dat wordt met glans nr 1![]()
Heb je dat gelezen van mijn Flash Player in de topic van Mmach dat ik gelukkig weer geluid heb.quote:
Ja, maar de relatie met mijn moeder snap ik even nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:03 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je dat gelezen van mijn Flash Player in de topic van Mmach dat ik gelukkig weer geluid heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |