Tja, als ze erom vragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ach, whatever. bij de andere icoontjes probeer ik tenminste wat andere dingen dat zo'n standaard sneeuweffect eroverheen.
quote:
quote:
die is al leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding] -> [afbeelding]
Je icoontje is nogal onscherp, jammer genoeg.
Hmm, is mij te ingewikkeld, behalve als Bea niet stil blijft staan eventjes (want dat doet ze even, en als ik dan sneeuw ga toevoegen blijft de sneeuw ook stilstaan), zoals hier:quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind m echt helemaal geweldig!!
![]()
zou er ook nog van dat vallende sneeuw in kunnen of is dat te ingewikkeld..![]()
hmz... ik heb een beetje dit:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hé, zoiets is dus niet makkelijk te maken.
Hij mag ook niet gebruikt wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:04 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
hmz... ik heb een beetje dit:
[afbeelding]
Hij is alleen freaking groot... 128 kleuren en meer dan 100 frames
Daarom... Hoe groot magtie eigenlijks zijn als je em extern aanroeptquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij mag ook niet gebruikt worden. Te groot qua KB's.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:07 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Daarom... Hoe groot magtie eigenlijks zijn als je em extern aanroept![]()
quote:Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
Kortom... deze is onmogelijk... tenzij hij em in 5 kleuren wil hebben, dan haal ik het net..quote:
Ik ben tussendoor gewoon aan het werk hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
ijsmeis, je verveelt je echt op je stage he?
En Trance-Force, tof icoontje heb je.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
ijsmeis, je verveelt je echt op je stage he?
En Trance-Force, tof icoontje heb je.
ehm dit bestandje is 11674 groot, maar op fok mag t maximaal 10240 zijn. Kan deze iets kleiner?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
ehm dit bestandje is 11674 groot, maar op fok mag t maximaal 10240 zijn. Kan deze iets kleiner?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |