quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:55 schreef Roi het volgende:
Kan iemand mijn avatar up-Sinterklazen/Kersten?
zou je hem ook mooi blauw kunnen maken? zoals een mooie blauwe lucht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
pff, sneeuw is toch geen uitdaging
[afbeelding]
uiteraard, da's maar een kleine aanpassingquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zou je hem ook mooi blauw kunnen maken? zoals een mooie blauwe lucht?zou top zijn
ja, bij nader inzien toch wel een leuk en simpel effect.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Sneeuw is inderdaad geen uitdaging, maar wel tof en en het geeft Fok een wintersfeertje.
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef BrandX het volgende:
Is er iemand die iets crea kan doen met mijn draak?
(en dat ook wil doen enzo)
zou je deze kleur kunnen doen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
uiteraard, da's maar een kleine aanpassing
[afbeelding]
Ik weet er wel iets mee, maar ik ben nu weg. Ik kijk morgen wel, of misschien weet iemand anders intussen iets leuksquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef Ulreazj het volgende:
Zou ik 1 mogen van mijn huidige avatar? (kerst ensow.)
Mijn naam is dan wel geen saviour, maar ik doe wel mn bestquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Saviour? kan je iets uitdagends doen met de mijne?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef blomst het volgende:
O leuk, kan die van mij ook sneeuw krijgen?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |