Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!quote:
Ja, zo kan ie wel weer.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!![]()
![]()
![]()
Ben jij hier nou de badmeester?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer.....
TLC mode ON
Tot Versa er weer is natuurlijk....![]()
Hij mist de creativiteit lijkt me.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!![]()
![]()
![]()
Die slag is u!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij mist de creativiteit lijkt me.![]()
IMHO ging je met je opmerking de sfeer voorbij in dit topic.quote:
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben recalcitrantquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Het is wel Bommie Negeer- en Bash Dag 2006! weet je wel!![]()
ik sta nog wel op de tlc optie 1 stand...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leuk
duh.. tis Sparta...quote:
Tot laterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga weer eens ! Doei ! Bash ze !![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga weer eens ! Doei ! Bash ze !![]()
Volgens mij heeft PSV nu wel heb beste doelsaldoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
duh.. tis Sparta...
Alleen Feyenoord heeft het moeilijk tegen Sparta
Hou er dan ook mee op!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leuk
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej!dat zeg ik niet...
nikky is toch ook op eigen kracht "lollig"![]()
zolang ze minder punten hebben, vind ik het bestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV nu wel heb beste doelsaldo![]()
ach ja, het was een beetje een mislukte grap inderdaad..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik lach me letterlijk elke keer dood om haar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |