Staan ze op breken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk nou aan mijn netvliezen...![]()
Dat heet subtiel sturen. Dresseren doe ik met de zweep.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:52 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent mijn PA niet geworden om me te dresseren!![]()
you've just made my day beeb!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Twee keer op één dag! Hoop dat ik het nog goed maken kan.....
![]()
sommige beelden hebben dat effect ja...quote:
You just blew minequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you've just made my day beeb!![]()
![]()
snorry, kon het niet laten...quote:
Nostalgist gooit een stoel en doet een very blunt headbang to Bommiequote:
Ga maar klaar liggen dan!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snorry, kon het niet laten...
![]()
waar blijft die Bommie nou, kon nu een beetje in de stemming...![]()
your number's up!quote:
klaar voor een TLC nummer 7quote:
Is goed, beeb, Ik had het verdiend....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snorry, kon het niet laten...
![]()
Hit me with your damesstick, HIT ME, HIT ME, HIT ME!!!quote:
Ik denk dat het zijn kleine sissy is.....quote:
een bommie is een bommie toch ... of ie nu een I E O U of A heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
Dames, wachten jullie nog wel op Versabommie voor jullie beginnen te meppen?
IK ZAL PROBEREN JE TE SPAREN, LIEVERD!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een bommie is een bommie toch ... of ie nu een I E O U of A heeft![]()
ach ff ingooien...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
Dames, wachten jullie nog wel op Versabommie voor jullie beginnen te meppen?
volgens mij is Day al onderweg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:18 schreef Versibommie het volgende:
Nou Dames, ik zou zeggen nog even een schone slip en dan LET'S PLAY BALL!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |