Tot later buufquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga nog ff bank hangen....![]()
ik merk het morgen wel hoe het met Bommie is afgeliept...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga weer eens ! Doei ! Bash ze !![]()
doeg buuf hangzequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga nog ff bank hangen....![]()
ik merk het morgen wel hoe het met Bommie is afgeliept...![]()
![]()
![]()
Good thinking mate..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang ze minder punten hebben, vind ik het best
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach zolang ze geen CL spelen vind ik het prima
En nog een avond met die spanning zitten, zeker! Ik tril als een espenblad!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Ik stel voor dat we gaan voor een 2e Bommie Negeer - en Bas Dag 2006-topic.
Wat jullie?
Welke spanning?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
En nog een avond met die spanning zitten, zeker! Ik tril als een espenblad!![]()
Wat kan bassie hier nou aan doen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Ik stel voor dat we gaan voor een 2e Bommie Negeer - en Bash Dag 2006-topic.
Wat jullie?
Zeikerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat kan bassie hier nou aan doen ?![]()
![]()
Hee...vullakquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat kan bassie hier nou aan doen ?![]()
![]()
Hiij komt niet. Hij kan al dat genegeer en gebash niet aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zal de goede Bommie komen nu hij het hier zo lelijk vindt?
Ga jezelf lekker uitschelden ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...vullak...nu slaat deze reply ook nergens meer op...
![]()
Machtsmisbruik!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...vullak...nu slaat deze reply ook nergens meer op...
![]()
ik protesteerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:08 schreef Day het volgende:
Ik stel voor dat we gaan voor een 2e Bommie Negeer - en Bas Dag 2006-topic.
Wat jullie?
Lok 'm uit z'n tent Day.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hiij komt niet. Hij kan al dat genegeer en gebash niet aan.
Eigenlijk is het gewoon een trutje, die Bommie![]()
doeg talithaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lok 'm uit z'n tent Day.
Ik ga er niet op zitten wachten. Ben weg.
Mag ik dat quoten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hiij komt niet. Hij kan al dat genegeer en gebash niet aan.
Eigenlijk is het gewoon een trutje, die Bommie![]()
Erfgenaam!quote:
Dag schatje! En denk eraan: a PA's work is never done!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lok 'm uit z'n tent Day.
Ik ga er niet op zitten wachten. Ben weg.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah...die had ik nog ff gemist....tsskk...naughty naughty.... [afbeelding]![]()
quote:
Ze pakken iedereen op zijn zwakste punt! Op zoek naar de bitch in zichzelf...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
.........
..........
.........
........
...en weer trap ik erin...
![]()
........ik heb het donkerbruine vermoeden dat de female mods ons hier onder de duim proberen te houden met dit soort lage posts!![]()
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!quote:
Ongehoordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ze pakken iedereen op zijn zwakste punt! Op zoek naar de bitch in zichzelf...
Ik heb er goed onder geleden maar kan nu de draad weer normaal oppakken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!Fijn voor je Bommie, dat moet geen gemakkelijke tijd geweest zijn..
www.korrelatie.nlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er goed onder geleden maar kan nu de draad weer normaal oppakken!
maar wie was het nou?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!Fijn voor je Bommie, dat moet geen gemakkelijke tijd geweest zijn..
no cluequote:
Ik dacht heel lang dat het Versabommie zelf was, maar nou weet ik het niet meer...quote:
Arneaux? Of de broer van Semih?quote:
Het lijkt hier het BB-huis welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arneaux? Of de broer van Semih?
Wacht op mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat ik ff in me bedje ga liggen, lekker tv kijken...helemaal alleen...helaas
truste allemaal
![]()
![]()
![]()
Wat je zegt, Marlies!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijkt hier het BB-huis wel![]()
Je vroeg erom, Hilde!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu ben ik beledigd... Etienne!![]()
Ok, nu ga je down, vieze Marcia!quote:
vind je Rik?quote:
Maar je had mijn linkse directe nog niet gevoeld... Egbert!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ga je down, vieze Marcia!![]()
Tuurljik, Marliesssssssssssssquote:
Sorry, die is al vergeven aan WA!quote:
Enorm blij meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, die is al vergeven aan WA!
Eat this....JANINE!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je had mijn linkse directe nog niet gevoeld... Egbert!![]()
Nou rustig maar, HUMMIE!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, die is al vergeven aan WA!
Thnx! Lief van je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jij... jij... jij... JEROEN!![]()
Hou je muil, Huntelaar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:
WTF is dit, we zouden het hier niet over BB hebben![]()
Ga bukken voor je wijf, Postma!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
haal je kop uit de reet van de coach, Frank de Boer![]()
doe zelf rustig, Patty Brard! (bb3)quote:
Beter bukken voor een wijf dan voor een kerel, Van Swieten!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga bukken voor je wijf, Postma!
Als jij me dan Sabrina noemt, zijn we weer vriendjesquote:
Houd je smoel, Roelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe zelf rustig, Patty Brard! (bb3)
Hoezo? Dat is je beroep toch onderhand, Witsche! ( om het even welke van de twee homo's)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beter bukken voor een wijf dan voor een kerel, Van Swieten!!
Lieve Sabrina!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |