Staan ze op breken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denk nou aan mijn netvliezen...![]()
Dat heet subtiel sturen. Dresseren doe ik met de zweep.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:52 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent mijn PA niet geworden om me te dresseren!![]()
you've just made my day beeb!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Twee keer op één dag! Hoop dat ik het nog goed maken kan.....
![]()
sommige beelden hebben dat effect ja...quote:
You just blew minequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you've just made my day beeb!![]()
![]()
snorry, kon het niet laten...quote:
Nostalgist gooit een stoel en doet een very blunt headbang to Bommiequote:
Ga maar klaar liggen dan!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snorry, kon het niet laten...
![]()
waar blijft die Bommie nou, kon nu een beetje in de stemming...![]()
your number's up!quote:
klaar voor een TLC nummer 7quote:
Is goed, beeb, Ik had het verdiend....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snorry, kon het niet laten...
![]()
Hit me with your damesstick, HIT ME, HIT ME, HIT ME!!!quote:
Ik denk dat het zijn kleine sissy is.....quote:
een bommie is een bommie toch ... of ie nu een I E O U of A heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
Dames, wachten jullie nog wel op Versabommie voor jullie beginnen te meppen?
IK ZAL PROBEREN JE TE SPAREN, LIEVERD!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
een bommie is een bommie toch ... of ie nu een I E O U of A heeft![]()
ach ff ingooien...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
Dames, wachten jullie nog wel op Versabommie voor jullie beginnen te meppen?
volgens mij is Day al onderweg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:18 schreef Versibommie het volgende:
Nou Dames, ik zou zeggen nog even een schone slip en dan LET'S PLAY BALL!!!![]()
LAFFE PARTYPOOPER!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Day het volgende:
Ah gossie, is het weer kloon-tijd.
Ga effe richting de FA's dan. Momentje
hallo...denk ff aan me oren wil jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Versibommie het volgende:
[..]
IK ZAL PROBEREN JE TE SPAREN, LIEVERD!![]()
Dus toch een kloon....quote:
Hihihihiquote:
ja....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Zo, het slaat direct dood, hier.....
Doe je MSN-vlindertje eens laten vliegen, danquote:
.quote:
blijven F5enquote:
zou wel een stunt zijn......berichtje in med......bommie gebanned wegens het niet zichzelf zijn...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.
nope, ik zit ook al te F5-en..
zolang het nog kan: Run Forrest, Run....
Pervert!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe je MSN-vlindertje eens laten vliegen, dan![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
zou wel een stunt zijn......berichtje in med......bommie gebanned wegens het niet zichzelf zijn...![]()
![]()
Dito !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.
nope, ik zit ook al te F5-en..
zolang het nog kan: Run Forrest, Run....
waaaatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
zou wel erg zijn.... of als een "yvonne"bedoel je....![]()
shrimp'n whiskyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dito !
Shrimp with potatoes, boiled shrimp, rotten shrimp...![]()
Ga jij eens heel snel eikels koppen in het grote enge buitenbos !!quote:
ej!quote:
quote:
En weer F5-en. Dit keer voor een perm-ban wegens bashen van een modquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej!dat zeg ik niet...
nikky is toch ook op eigen kracht "lollig"![]()
Jij!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
Er is er maar één die zo'n doortrapt plan kan bedenken!![]()
I second that !quote:
Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!quote:
Ja, zo kan ie wel weer.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!![]()
![]()
![]()
Ben jij hier nou de badmeester?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer.....
TLC mode ON
Tot Versa er weer is natuurlijk....![]()
Hij mist de creativiteit lijkt me.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt last van tunnelvisie! Teamlead natuurlijk! Hij heeft de mogelijkheden en het motief, en bovendien geen alibi en een bijzonder onaangenaam karakter!![]()
![]()
![]()
Die slag is u!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij mist de creativiteit lijkt me.![]()
IMHO ging je met je opmerking de sfeer voorbij in dit topic.quote:
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben recalcitrantquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Het is wel Bommie Negeer- en Bash Dag 2006! weet je wel!![]()
ik sta nog wel op de tlc optie 1 stand...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leuk
duh.. tis Sparta...quote:
Tot laterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga weer eens ! Doei ! Bash ze !![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga weer eens ! Doei ! Bash ze !![]()
Volgens mij heeft PSV nu wel heb beste doelsaldoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
duh.. tis Sparta...
Alleen Feyenoord heeft het moeilijk tegen Sparta
Hou er dan ook mee op!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi.. die grap is al een tijdje niet meer leuk
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej!dat zeg ik niet...
nikky is toch ook op eigen kracht "lollig"![]()
zolang ze minder punten hebben, vind ik het bestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV nu wel heb beste doelsaldo![]()
ach ja, het was een beetje een mislukte grap inderdaad..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik lach me letterlijk elke keer dood om haar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |