Ok, nu ga je down, vieze Marcia!quote:
vind je Rik?quote:
Maar je had mijn linkse directe nog niet gevoeld... Egbert!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, nu ga je down, vieze Marcia!![]()
Tuurljik, Marliesssssssssssssquote:
Sorry, die is al vergeven aan WA!quote:
Enorm blij meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, die is al vergeven aan WA!
Eat this....JANINE!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je had mijn linkse directe nog niet gevoeld... Egbert!![]()
Nou rustig maar, HUMMIE!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry, die is al vergeven aan WA!
Thnx! Lief van je!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Jij... jij... jij... JEROEN!![]()
Hou je muil, Huntelaar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:
WTF is dit, we zouden het hier niet over BB hebben![]()
Ga bukken voor je wijf, Postma!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
haal je kop uit de reet van de coach, Frank de Boer![]()
doe zelf rustig, Patty Brard! (bb3)quote:
Beter bukken voor een wijf dan voor een kerel, Van Swieten!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga bukken voor je wijf, Postma!
Als jij me dan Sabrina noemt, zijn we weer vriendjesquote:
Houd je smoel, Roelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe zelf rustig, Patty Brard! (bb3)
Hoezo? Dat is je beroep toch onderhand, Witsche! ( om het even welke van de twee homo's)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Beter bukken voor een wijf dan voor een kerel, Van Swieten!!
Lieve Sabrina!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |