Dag schatje! En denk eraan: a PA's work is never done!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lok 'm uit z'n tent Day.
Ik ga er niet op zitten wachten. Ben weg.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
ah...die had ik nog ff gemist....tsskk...naughty naughty.... [afbeelding]![]()
quote:
Ze pakken iedereen op zijn zwakste punt! Op zoek naar de bitch in zichzelf...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
.........
..........
.........
........
...en weer trap ik erin...
![]()
........ik heb het donkerbruine vermoeden dat de female mods ons hier onder de duim proberen te houden met dit soort lage posts!![]()
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!quote:
Ongehoordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ze pakken iedereen op zijn zwakste punt! Op zoek naar de bitch in zichzelf...
Ik heb er goed onder geleden maar kan nu de draad weer normaal oppakken!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!Fijn voor je Bommie, dat moet geen gemakkelijke tijd geweest zijn..
www.korrelatie.nlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er goed onder geleden maar kan nu de draad weer normaal oppakken!
maar wie was het nou?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ze hebben hem/haar eindelijk te pakken!!!Fijn voor je Bommie, dat moet geen gemakkelijke tijd geweest zijn..
no cluequote:
Ik dacht heel lang dat het Versabommie zelf was, maar nou weet ik het niet meer...quote:
Arneaux? Of de broer van Semih?quote:
Het lijkt hier het BB-huis welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Arneaux? Of de broer van Semih?
Wacht op mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat ik ff in me bedje ga liggen, lekker tv kijken...helemaal alleen...helaas
truste allemaal
![]()
![]()
![]()
Wat je zegt, Marlies!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijkt hier het BB-huis wel![]()
Je vroeg erom, Hilde!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu ben ik beledigd... Etienne!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |