Het scheelde niet veel.....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef demins het volgende:
Het zal wel stil zijn, als mijn poging tot het openen van een topic slaagt!![]()
Was ie te flauw buuf?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee thalita ik woon niet in de buurt van Eindhoven, dus je kan rustig het verkeer in...
Oh shoot. Da's niet fijn....Is er een sloop in de buurt? dan kun je iig de onderdelen goedkoop krijgen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:05 schreef Nostalgist het volgende:
quote]Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, wel verzekerd. Maar goed, dat gaat dan weer ten koste van je no-claim en zo en kan je het beter zelf betalen. Eigen auto is niet verzekerd (binnen de verzekering) en die heeft ook behoorlijk schade....
ow, snorry, ff poppetjes vergeten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was ie te flauw buuf?Leef met je mee hoor.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, snorry, ff poppetjes vergeten...![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat betreft de SC hebben we Versabommie bereid gevonden om geheel in zijn eentje zes achterstallige topics te vullen, waarvoor hulde.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nogal simpel en heb die plaatjes erbij nodig om het te snappen.
Iedereen is aant koken denk ik.....quote:
tis er ook wel de tijd voor. maar ja hè, ik heb geen zin...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen is aant koken denk ik.....
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
3 op een rij!!
mwoah, matig leuk eigenlijk...
hoera! er is nog iemand!![]()
dan moet je bij Day zijn...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:24 schreef demins het volgende:
Dames, mag ik vernemen wanneer het offensief wordt ingezet? U hebt maar een dag, heur en dan moet u weer in het gareel!![]()
Het verzet je gedachten wel even, toch ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tis er ook wel de tijd voor. maar ja h�ik heb geen zin...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |