Ik moest lachen om je klacht icm het onderschrift in je avatar!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef Zombine het volgende:
Sinds een dag komt er getik uit de muur. Klinkt als een klok. Aangezien ik een hekel aan tikkende klokken heb, wil ik ook graag van dit getik af. Het is moeilijk om te bepalen waar het getik precies vandaan komt. Soms lijkt het elke keer ergens anders vandaan te komen.
Wat kan de oorzaak van dit getik zijn, en hoe kom ik er vanaf?
Aangezien ik niet echt kan horen uit welke muur het komt is dat wat vaag, de ene muur klinkt hol als ik er op klop en de andere muur niet. Maar uit welke muur het precies vandaan komt is moeilijk hoorbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef grassiekuik het volgende:
wat voor soort muur is het? hol massief... Ik zou ook denken aan de radiatorleidingen
Pas maar op, dadelijk komen de Amerikanen binnenstormen!quote:Bin Laden en tikkende bom in Republikeinse campagne
Het geluid van een tikkende bom en Osama Bin Laden. Het nieuwste campagnefilmpje van de Republikeinen voor de tussentijdse verkiezingen in de VS richt zich duidelijk op het thema veiligheid.
Nee hoeft niet probeer idd maar eens je cv te ontluchten. Ik heb het zelf ook heel lang gehad. Nu is het trouwens opeens over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef Zombine het volgende:
Ik denk dat het geen ratten, muizen, termieten of ander ongedierte is, aangezien er teveel ritme in het getik zit. En het gaat nu al 24 uur lang zo door. Zal dan wel het uitzetten van buizen zijn idd.
Houd dat vanzelf een keer op? Die buizen moet inmiddels wel eens uitgezet zijn toch?
Vreemd verhaal.......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:34 schreef Zombine het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden. Het getik is dus non-stop hetzelfde ritme. Zeg maar een klok die tikt.
En ik hoor het alleen in mijn slaapkamer. In de kamer ernaast hoor ik niets, en als ik de deur van mijn kamer uitstap hoor ik het ook niet meer. Nu zit ik natuurlijk niet altijd hier, dus of het ook tikt als ik de deur uit ben weet ik niet. Er staan geen apparaten aan die eerst niet aanstonden, en niets staat de hele dag ( laat staan, nacht ) aan.
oh jee, misschien is er iemand ooit in je kamer vermoord door een klok en komt zijn geest jou nu lastig vallenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:34 schreef Zombine het volgende:
Bedankt voor alle antwoorden. Het getik is dus non-stop hetzelfde ritme. Zeg maar een klok die tikt.
En ik hoor het alleen in mijn slaapkamer. In de kamer ernaast hoor ik niets, en als ik de deur van mijn kamer uitstap hoor ik het ook niet meer. Nu zit ik natuurlijk niet altijd hier, dus of het ook tikt als ik de deur uit ben weet ik niet. Er staan geen apparaten aan die eerst niet aanstonden, en niets staat de hele dag ( laat staan, nacht ) aan.
idd vreemd verhaalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Vreemd verhaal.......
Radiatorleidingen zijn het iig niet. Die hoor je nooit in alleen maar 1 kamer, die hoor je ook in de kamer ernaast (zelfde muur).
Hoe hard is het geluid? Net zo zacht als een klok? Of veel harder?
* is zich suf aan het prakiseren maar kan nergens op komen....
Luister dan eens bij de plaats waar de buizen de vloer/muur in gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:02 schreef Zombine het volgende:
Ik denk dat het geen ratten, muizen, termieten of ander ongedierte is, aangezien er teveel ritme in het getik zit. En het gaat nu al 24 uur lang zo door. Zal dan wel het uitzetten van buizen zijn idd.
Houd dat vanzelf een keer op? Die buizen moet inmiddels wel eens uitgezet zijn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |