abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:08:37 #241
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42954236
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.
Als er idd veel mensen zo over denken waarom slaan diegene dan de stewards niet van het vak af......begrijp me niet verkeerd hoor, maar waarom verlangen naar zuid als de meeste hier de confrontatie verbaal niet eens aan (durven) te gaan.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42954248
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.

Waar ik nu sta in ieder geval bevalt het me prima
Plek zat, maar Ajax werkt niet echt mee.

Ik sta trouwens ook prima op 410
pi_42954268
Ik vond Ogararu gisteren ook erg sterk overigens. Vermaelen of Grygera .. Tsja, dat is mij om het even. Bedrijfstechnisch en commercieel gezien zou Vermaelen uiteraard moeten spelen; ik neem aan dat Grygera niet in de winter gaat verkassen, dus die speelt alleen voor een mooi contract in het buitenland na de zomer.
pi_42954274
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.

Waar ik nu sta in ieder geval bevalt het me prima
Zuid 1 is het nou niet echt bepaald vol he

2e ring kan je niet makkelijk meer komen, zit meestal wel vol maar dat wil Plae@ ook nie
pi_42954285
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef PyTh het volgende:
Was Vermaelen niet door Ten Cate gepasseerd op andere gronden dan een lichte blessure?
Dacht zoiets opgevangen te hebben bij de wedstrijden/studio sport.
Grygera trainde heel erg goed; dus dan krijgt ie kans, die heeft hij gegrepen.
pi_42954293
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond Ogararu gisteren ook erg sterk overigens. Vermaelen of Grygera .. Tsja, dat is mij om het even. Bedrijfstechnisch en commercieel gezien zou Vermaelen uiteraard moeten spelen; ik neem aan dat Grygera niet in de winter gaat verkassen, dus die speelt alleen voor een mooi contract in het buitenland na de zomer.
Ogararu was goed ja, alleen mag ie soms nog wel wat verder oplopen als ie de bal heeft
pi_42954414
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Thomas krijgt lekker veel krediet zie ik. En dat terwijl hij een van de weinige spelers was vorig seizoen die er elke wedstrijd stond.
Je kunt ook overdrijven.
pi_42954583
Ik kan overdrijven, maar dat doe ik niet. Samen met Urby is hij de enige geweest die constant heeft gepresteerd in het hele vorige seizoen.
Houd van een lijntje.
pi_42954780
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan overdrijven, maar dat doe ik niet. Samen met Urby is hij de enige geweest die constant heeft gepresteerd in het hele vorige seizoen.
Eens, daarnaast heb ik sowieso liever links en rechtsbenig achterin. Gister ging lekker alles over rechts en amper iets over Urby
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:25:54 #250
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42954818
Wat een onnozele discussie aan de hand van een gigantische tyfuswedstrijd. Afgelopen zondag was Urby super.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:31:31 #251
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42955021
zo helaas weer een voorspelling die uitkomt.
quote:
Als het aan de gemeente Gent ligt moeten de Ajax-supporters met een verplichte buscombi vanuit Amsterdam naar Gent voor de wedstrijd Zulte Waregem - AFC AJAX. De burgemeester wil op de wedstrijddag geen Ajax-supporters in de stad en dreigt met het 'administratief' aanhouden van alle Ajacieden die zich toch in de stad bevinden. Hier zijn boetes aan verbonden en als de gegevens worden doorgestuurd naar het (Nederlandse) Openbaar Ministerie kan het zelfs uitlopen op een stadionverbod. Het is overigens nog maar de vraag of dit juridisch stand kan houden en of deze Belgische gemeente een verplichte buscombi zomaar kan en mag opleggen.

Mocht het toch komen tot een combi dan houdt dat o.a in dat Amsterdam de opstapplek wordt, er geen bier aanwezig mag zijn in de bussen en dat er waarschijnlijk al vroeg vertrokken wordt i.v.m. mogelijke files...

We gaan ervan uit dat Ajax niet akkoord zal gaan met deze onzinnige combi en dat de Ajacieden in vrijheid naar de wedstrijd kunnen reizen.
dapprestrijders.nl
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:33:09 #252
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42955078
Ja ik las het ook, mooi kut
Mijn party reviews
pi_42955085
Ik hield ook al ernstig rekening met een combi ja. Maar goed, we wachten af.

Eerst nog 3 dagen Praag
pi_42955097
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Eens, daarnaast heb ik sowieso liever links en rechtsbenig achterin. Gister ging lekker alles over rechts en amper iets over Urby
Echt ELKE BAL van Stekelenburg ging richting Urby, de hele tweede helft ging alles over Urby. Maar die opende dan wel weer naar rechts, puur omdat je zonder linksbuiten speelde. Perez kwam alleen maar naar binnen en de Mul deed het veel beter op rechts.
pi_42955104
Wanneer komt die info over kaartverkoop Praag in godsnaam.
pi_42955130
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Echt ELKE BAL van Stekelenburg ging richting Urby, de hele tweede helft ging alles over Urby. Maar die opende dan wel weer naar rechts, puur omdat je zonder linksbuiten speelde. Perez kwam alleen maar naar binnen en de Mul deed het veel beter op rechts.
Nou de eerste helft ging alles over rechts terwijl Urby soms een half veld voor zich had zonder man, de tweede helft was het anders ja.

Maar Urby had er ook weinig zin in volgens mij, geen lange rushes oid gezien de 2e helft. Alles met tempo 65+
pi_42955154
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Jasza het volgende:
Wanneer komt die info over kaartverkoop Praag in godsnaam.
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van een kaartje. Vorig jaar was het behoorlijk prijzig. Euro of 40 dacht ik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:53:23 #258
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42955793
Sta je mooi te kijken mocht die regeling van verplichte combi er doorgedrukt worden.
Kan je een keer relatief dichtbij een Europacup wedstrijd bezoeken moet je nog verplicht met de combi.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:55:40 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42955870
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van een kaartje. Vorig jaar was het behoorlijk prijzig. Euro of 40 dacht ik.
Praag voor het kaartje wat normaal hun supporters betalen bij de desbetreffende club, wordt alleen nu lastig
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:57:09 #260
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42955917
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Nog altijd 16 euro goedkoper als het kaartje voor Liverpool uit op eigen vervoer........
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:57:25 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42955934
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef PyTh het volgende:
Sta je mooi te kijken mocht die regeling van verplichte combi er doorgedrukt worden.
Kan je een keer relatief dichtbij een Europacup wedstrijd bezoeken moet je nog verplicht met de combi.....
brugge kwam bijna op hetzelfde neer. Mocht je alleen nog wel op eigen vervoer heen. Maar bijvoorbeeld de mensen die met Ajax travel ( ) gingen mochten ook al geen alcohol op de heenweg.
pi_42956937
quote:
26-10-2006
"Ajax is niet mijn einddoel"

Tom De Mul doet het uitstekend bij Ajax. De 20-jarige rechtsbuiten veroverde een basisplaats en speelde vooral tegen Feyenoord een prima wedstrijd. Achteraf was er dan ook veel lof voor hem. "Dat was leuk", geeft De Mul toe. "Ik was zelf ook tevreden, maar ik sta daar niet te lang bij stil." (HNB)

"Ik wil me doorzetten en nog veel goede matchen spelen. Bij Ajax moet je elke week bewijzen dat je je plaats verdient. ik krijg nu de kans en ik wil mijn plaats vasthouden."

"Ik wil nu doorbreken bij Ajax. Dit moet mijn seizoen worden. Ik wil slagen bij Ajax en dan naar een buitenlandse topclub gaan. Dat is mijn droom en ik wil die verwezenlijken. Ik ben ambitieus en zie Ajax niet als mijn einddoel."

"Barcelona vind ik een fantastische club", zegt de Belg. "Maar ik ben ook gek van de sfeer in Engeland. Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje: dat zijn voor mij de topcompetities. In een van die vier zou ik graag voetballen. De Nederlandse competitie komt daar net onder."
Hallo Je staat net twee wedstrijden in de basis.
pi_42957056
Inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_42957167
Nu al naast z'n schoenen lopen
pi_42957202
Pfffff....
AFC Ajax
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:34:59 #266
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_42957310
Hij zegt volgens mij wat (bijna) elke voetballer van de top 3 in de Nederlandse competitie denkt.
Eerst willen slagen bij je club en daarna naar een van de grotere competities.
Al denk ik niet dat hij het ooit gaat redden bij bijvoorbeeld Barcelona
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_42957364
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hallo Je staat net twee wedstrijden in de basis.
kan het nog wel zijn droom zijn
pi_42957381
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:31 schreef MrSleep het volgende:
Nu al naast z'n schoenen lopen
bullshit
gare reacties weer eens hiero
pi_42957410
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nog altijd 16 euro goedkoper als het kaartje voor Liverpool uit op eigen vervoer........
Ach Engeland is sowieso een stuk duurder dan Tsjechië. Vorig jaar Arsenal uit betaalde ik ook 53 euro voor een kaartje dacht ik.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:38:44 #270
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42957446
Die jongen zegt gewoon dat ie een keer naar een topclub wil hoor. Er zou wat met hem zijn als ie als voetballer in Nederland wilt blijven.
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')