het was geen aankoopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef S-Two het volgende:
En gaan we straks met z'n allen als De Mul tegen echte tegenstanders er niet langskomt hem weer de grond inboren, en zeggen dat het de slechtste aankoop sinds jaren was?
+1 scherpquote:
Dat gaat ongetwijfeld gebeuren, maar niet door mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef S-Two het volgende:
En gaan we straks met z'n allen als De Mul tegen echte tegenstanders er niet langskomt hem weer de grond inboren, en zeggen dat het de slechtste aankoop sinds jaren was?
Ja, ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef PyTh het volgende:
Nog ajacieden trouwens geinteresseerd voor een leuke weddenschap voor 12 November?
Que?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
is gisteren nou de rij onder het hekje leeggehaald
sta daar al tijden. Lekker is dat, en op rij 1 mag je ook al niet staan.
rij 6&7quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
is gisteren nou de rij onder het hekje leeggehaald
sta daar al tijden. Lekker is dat, en op rij 1 mag je ook al niet staan.
Wat een snelheid zeg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Ok das goed, kratje Beugels....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ben bang dat ik mijn lopende weddenschap met DutchGooner ga verliezen, dus komt mooi uit. Als we nu ook om een kratje bier wedden, kan jij deze mooi in Den Bosch brengen?
Dat jij geen smaak hebt was al wel duidelijk Bolluh.quote:
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok das goed, kratje Beugels....
Wel met het risico dat je wel degelijk een keer via Den Bosch naar het Eindhovense moet komen om je weddenschappen af te betalen
Bij een gelijk spel de weddenschap laten vervallen?
Durf je dat wel aan met Heerenveen uit voor de boegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?![]()
Of anders laten we hem staan tot 18 maart 2007, zeg jij het maar.
Eens, zeker met het oog op het vertrek van Grygera.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen moet altijd een basisplaats krijgen als hij fit is vind ik.
Jij hebt liever Grygera in de basis dan Vermaelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Sethje het volgende:
Onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |