Wat een snelheid zeg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Ok das goed, kratje Beugels....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ben bang dat ik mijn lopende weddenschap met DutchGooner ga verliezen, dus komt mooi uit. Als we nu ook om een kratje bier wedden, kan jij deze mooi in Den Bosch brengen?
Dat jij geen smaak hebt was al wel duidelijk Bolluh.quote:
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok das goed, kratje Beugels....
Wel met het risico dat je wel degelijk een keer via Den Bosch naar het Eindhovense moet komen om je weddenschappen af te betalen
Bij een gelijk spel de weddenschap laten vervallen?
Durf je dat wel aan met Heerenveen uit voor de boegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?![]()
Of anders laten we hem staan tot 18 maart 2007, zeg jij het maar.
Eens, zeker met het oog op het vertrek van Grygera.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen moet altijd een basisplaats krijgen als hij fit is vind ik.
Jij hebt liever Grygera in de basis dan Vermaelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Sethje het volgende:
Onzin
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
geweldig die kop van heitinga
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen moet altijd een basisplaats krijgen als hij fit is vind ik.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.
Ook mee eens. Grygera doet het gewoon goed nu. Lekker laten staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft krijgen die kk stewards een enkeltje naar de 1e ring. Ik ben ze spuugzat. Allemaal bijstandfiguren die zich dan helemaal het mannetje/vrouwtje voelen daar. Laat ze lekker op 425 zichzelf belangrijk gaan vinden en gedragen.
Maar goed er is totaal geen mentaliteit op het vak. Tijd voor een enkeltje zuid voor mijzelf. Het kan er dan wel rustiger zijn. Men is zelf de baas. Iets wat er op noord totaal niet in zit. Want stel je voor dat er iets van dat sfeerteambudget wordt ingekort.
ja, Grygera is gewoon een stuk beter dan Vermaelen + de nodige ervaring meerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt liever Grygera in de basis dan Vermaelen?
Vorig jaar deed hij het redelijk ja, alleen Gryga is NU beter. En de beste speelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Thomas krijgt lekker veel krediet zie ik. En dat terwijl hij een van de weinige spelers was vorig seizoen die er elke wedstrijd stond.
Ja, kom maar opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef PyTh het volgende:
Nog ajacieden trouwens geinteresseerd voor een leuke weddenschap voor 12 November?
Nou, Ik vind Vermaelen beter dan Gryga hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij het redelijk ja, alleen Gryga is NU beter. En de beste speelt.
Ik lees het net, wat een kansloze zaak weer zeg....denken ze nu beter door massa te kunnen ofzo als er gezeik is zoals tegen groningen? Nu komt iedereen alleen nog maar dichter op elkaar te staan dus dan komen ze er helemaal niet doorheen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft krijgen die kk stewards een enkeltje naar de 1e ring. Ik ben ze spuugzat. Allemaal bijstandfiguren die zich dan helemaal het mannetje/vrouwtje voelen daar. Laat ze lekker op 425 zichzelf belangrijk gaan vinden en gedragen.
Maar goed er is totaal geen mentaliteit op het vak. Tijd voor een enkeltje zuid voor mijzelf. Het kan er dan wel rustiger zijn. Men is zelf de baas. Iets wat er op noord totaal niet in zit. Want stel je voor dat er iets van dat sfeerteambudget wordt ingekort.
Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.
Ze moeten gewoon zuid 2e ring in het midden:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |