Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.
Als wij tegen Heerenveen spelen zoals gister tegen ADO gaan wij ook het schip in. Zo'n tweede helft als gister kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.
Ja, en als we zo spelen als tegen Feyenoord wordt het gewoon 3-0.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.
PSV is nu vrijwel helemaal fit en goed op elkaar in gespeeld, ben echt heel benieuwd naar de confrontatie op 12 November en zie 'm met veel vertrouwen tegemoet
Das om hun "we" gevoel te onderstrepen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Ik zag op foto's, dat een paar van jullie zijn eigen speeltje hadden meegenomen.![]()
Toch wel gewaagd om op zo een manier je verbondenheid met Postma te tonen.
PSV en een dikke nederlaag lijden tegen ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaag
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
PyThje, blijf jij na een eventueel verlies op 12 november het AFC Ajax-topic even frequent bezoeken als nu?
Wie had er anders gekozen moeten worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:31 schreef BoNi het volgende:
Verdediging van Ajax was niet slecht en veel kansen waren er ook niet.....
Twee 100% kansen voor ADO, 1 keer Heitinga op de doellijn en 1 keer Stekelenburg.
Vond het ook overdreven dat Stekelenurg tot MotM werd gekozen.
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?
Dat is Stam heul niet, dat is een ander... Stam had geen leren jas aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wel goed trouwens dat men op AFS het gezicht van Jaap Stam weggevaagd hebben, toen hij die dildo op zijn hoofd zette. Overigens vind ik het wel frappant dat supporters van Feyenoord en Vitesse de fotoverslagen van Ajax bekijken, wat doen jullie op Ajaxsites?
[..]
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.
Ultrasuidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet die site ook al weer waar de filmpjes van de goals op staan?
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie had er anders gekozen moeten worden?
2e helft was echt bijster slecht zegGeen pass kwam aan. Gelukkig zat ik aan de goede kant
![]()
Omdat ie blank is denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef PyTh het volgende:
Hoe kom je er bij dat dat Stam is met die Dildo op z'n hoofd?
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helft
Heitinga of Grygera.......
Ja da's al beter dan Rosales.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |