niet qua uiterlijk kutnoobquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef twi het volgende:
Ja, ik vind Kone ook wel erg lijken op Kromkamp RijstNatie
Je kan me voor alles uitmaken, maar kutnoob?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef BoNi het volgende:
De Mul gaat zich voor vast in de basis spelen...!![]()
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd spelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Respect voor Japie dat hij even op Zuid was trouwens. Wanneer komt hij bij ons?
Hij kan ook gezellig met mij een biertje drinken. Hij hoeft niet meteen mee te zingen en springen. Dat doe ik ook maar zeldenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd
zow dr was in de 2e helft 1 combinatie door het centrum. Het leek wel of ze de bal naar erlkaar schoten ipv passen. Echt een keiharde combinatie tot in de 16, kans werd net gemist door Roger geloof ik..quote:
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
Stekelenburg keepte ook weer een hele goede wedstrijd trouwens
Nee hij heeft niet heel veel te doen gehad, maar Elia kwam 1 op 1 met Steek en die bal pakte hij. Net als zondag tegen feyenooit. Dus dan heeft hij wat mij betreft een goede wedstrijd gespeeld. De ballen die die moet pakken, die pakt hij. Hulde!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Roda verloren, vorig jaar gewonnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Roda verloren, vorig jaar gewonnen
Oh ja, dan was het het jaar ervoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef thewishmaster het volgende:
In ieder geval wint Ajax dit seizoen hun slechte wedstrijden. Vorig jaar speelden ze thuis bijvoorbeeld gelijk tegen Heracles, ADO Den Haag, NAC en NEC.
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.
Als wij tegen Heerenveen spelen zoals gister tegen ADO gaan wij ook het schip in. Zo'n tweede helft als gister kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |