En toen werd ik even wakker gewaakt met het feit dat we geen CL spelen, dus eigenlijk kan De Mul altijd spelen want van die backs in de Uefacup word ik ook niet bangquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal. De Mul is gewoon aardig in vorm, prima voor de wat mindere backs. Ik zou graag Rosales vroeg zien invallen
Denk vanwege rust/voorzorg gewisseld. Zag de wissel plaatsvinden, maar denk niet dat er een blessure was.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is er met Gabri want hij is gewisseld?
Sarcasme?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef twi het volgende:
Gelukkig gaat het sinds de wissel van Gabri echt stukken beter met het spel van Ajax
Zakelijk spel is ook iets waard.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Wat een klote 2de helft zeg. Lijkt nergens op.
Gaat geweldig sinds Gabri eruit is. We heersen op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Wat een klote 2de helft zeg. Lijkt nergens op.
Niet tegen ADOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zakelijk spel is ook iets waard.
Juist wel tegen ADO, je wilt niet dat hun in een keer zin krijgen om te schoppen.quote:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Degelijk, de nul gehouden en saai voetbal.
Saai? Dat viel toch wel mee, waren ook aardig wat kansen nog. Alleen het was wel slordig, en achterin zag het er soms een beetje te nonchalant uit. Mannetje laten lopen enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Veel balbezit, de nul gehouden en saai voetbal.
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.
Dan vind ik het nog een verschil. Bij Ajax zie je in zo'n saaie wedstrijd dat niets lukt. Passjes komen niet aan of zijn verkeerd, er worden fouten gemaakt. PSV speelt dan veel degelijker en laffer op resultaat, dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |