Dat vind ik ook best raar. Vond hem vorig jaar juist één van de beteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef F1Bas het volgende:
Vreemd dat Vermaelen opeens helemaal uit de gratie is.
Inderdaad en ik denk dat Henk niet wil risceren dat Vermaelen hetzelfde krijgt als een Maduro.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef twi het volgende:
Ach, uit de gratie. Hij heeft ook iets last gehad van een blessure toch? En toen heeft Grygera gewoon z'n kans gepakt. Wat Henk heeft gezegd, niet meer denken aan "uit de gratie" of 11 basisspelers. Er zijn er gewoon 18 die prima voor elkaar kunnen spelen.
Goede actie inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef twi het volgende:
Geweldig hoe Jaap Stam even een kijkje komt / kwam nemen bij de supporters
Zakelijke 2-0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat gokken jullie voor vanavond? Ik voorzie een drienulletje.
Die moet je altijd verwachten, lijkt me. Tis niet voor niets een risicowedstrijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Volgens mij verwachten ze toch nog wel wat ado-jojo's.
Bij station RAI , WTC en Amstel stonden vanmiddag allemaal ME busjes...
Doen ze ook. M'n buurjongen is niet voor niks afgereisdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Volgens mij verwachten ze toch nog wel wat ado-jojo's.
Bij station RAI , WTC en Amstel stonden vanmiddag allemaal ME busjes...
Mwa. Dat kan stukken beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:06 schreef zjroentje het volgende:
Hoog baltempo ook. Ziet er goed uit.
Ik vind het toch anders vrij goed. Alleen de eindpass mag wel wat nauwkeuriger.quote:
jofelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het toch anders vrij goed. Alleen de eindpass mag wel wat nauwkeuriger.
Verdeging zal er idd een paar keer niet al te sjofel uit. De Mul speelt weer heerlijk.
En zelfs dan presteert Gabri het om de bal niet vol te raken en in het doel te ketsen. Gewoon een lucky. Doet niets af aan zijn gebrek aan voetballend vermogen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:15 schreef jna het volgende:
Heatwave zal wel zeggen dat die Gabri kans niet te missen was. (was ook wel zo)
Gabri's schuldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef twi het volgende:
Zestien schoten, waarvan tien op doel alweer halverwege. En 2/3 balbezit, dat valt me wel een beetje tegen
De Mul is perfect voor de nederlandse comp/beker maar in de Cl zie ik hem niet graag spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef twi het volgende:
Het is aardig. De Mul speelt goed, Perez is weer heerlijke passjes aan het strooien. Jammer dat die buitenaards mooie pass van Roger niet goed werd aangenomen door De Mul.
En Gabri, wat slecht, weer een vrije trap op rand 16 weggeven. Wat een knurftvoetballer ook...
Klopt helemaal. De Mul is gewoon aardig in vorm, prima voor de wat mindere backs. Ik zou graag Rosales vroeg zien invallenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
De Mul is perfect voor de nederlandse comp/beker maar in de Cl zie ik hem niet graag spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |