Laat De Mul maar eens een paar keer spelen jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Roger, Sneijder;
De Mul, Huntelaar, Perez
Ik weet niet wat Roger heeft maar hij is een van mijn favoriete spelers, die nonchalanse echt geweldigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef twi het volgende:
Nee, de rest van de selectie was niet goed genoeg om Roger goed tot zijn recht te laten komen, mm. Wel goed op blijven letten
Vanavond ben ik tevreden met 3 punten
En de jonkies gaan hem nadoen dan. Urby kan dat ook en dat mag ie niet van Henk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef twi het volgende:
Hij is alleen te nonchalant voor punt-naar-achteren werk. Maar tegen ADO moet dat te doen zijn
Nou..... Leonard en Drenthe zijn niet echt representatief voor de gemiddelde back hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef BoNi het volgende:
De Mul gaat zich voor vast in de basis spelen...!![]()
daar was ik ook bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lxNbbUvBBwA vond deze net, mooi filmpje
Tele2, zoals elke eredivisiewedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef michelc85 het volgende:
wordt ajax nog toevallig op tv uitgezonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef BadRabbit het volgende:
[..]Hulde voor de foto's uit je sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Ajax.nlquote:Roger in basis tegen ADO
Amsterdam, 25 okt 2006
Roger neemt de plaats in van Hedwiges Maduro op het middenveld van Ajax tegen ADO Den Haag. Lees hier de opstellingen van beide teams en vanaf 20.15 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Grygera, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez
Wissels: Vermeer, Vermaelen, Rosales, Lindenbergh, Rosenberg, Manucharyan, Vertonghen
ADO Den Haag: Zwinkels; Vreven, Bunjevcevic, Kum, Bakkati; Schwiebe, Bodde, Knopper, Tininho; Mols, Elia
Wissels: Wagenaar, Saavedra, Kolk, Verhoek, De Vries, Rijaard, Rankovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |