Gaat geweldig sinds Gabri eruit is. We heersen op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Wat een klote 2de helft zeg. Lijkt nergens op.
Niet tegen ADOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zakelijk spel is ook iets waard.
Juist wel tegen ADO, je wilt niet dat hun in een keer zin krijgen om te schoppen.quote:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Degelijk, de nul gehouden en saai voetbal.
Saai? Dat viel toch wel mee, waren ook aardig wat kansen nog. Alleen het was wel slordig, en achterin zag het er soms een beetje te nonchalant uit. Mannetje laten lopen enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Veel balbezit, de nul gehouden en saai voetbal.
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.
Dan vind ik het nog een verschil. Bij Ajax zie je in zo'n saaie wedstrijd dat niets lukt. Passjes komen niet aan of zijn verkeerd, er worden fouten gemaakt. PSV speelt dan veel degelijker en laffer op resultaat, dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tom de Mul heeft zich goed ontwikkeld de laaste weken bij Ajax , vorig seizoen dacht ik dit wordt niks met hem , maar hij laat nu voorlopig het tegendeel zien
In het stadion ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef kevin85 het volgende:
Jammer dat er maar twee keer gescoord is..
Met de samenvatting is het leuke er beetje af na die 2 treffers..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADO
En genoten van Vrevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef denthemen het volgende:
is vreven er wel? Op richting a'dam, boys veel plezier!
Niet zeuren, Rosales kwam er niet voorbij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADO
Vetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
Stam op de F-side was trouwens wel.
Dat is, dat is , dat is toch niet gezond, een dildo in je kont.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
De keeper van den haag van den haag, de keeper van den haag die heeft een dildo in zijn maag ofzo en dan, Een groen-gele, een groen-gele oid
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
En wie niet spriiingt heeft een dildo in ze reeeet
Hahahaha zag ze vliegen jahquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:47 schreef Silenus het volgende:
Er lagen op een gegeven moment ook drie voorbinddildos rond het strafschopgebied en een stuk of zeven in de gracht bij de F-side. Tsja, dat was dan nog wel één van de weinige hoogtepunten vandaag. (Zoals Heintinga die er mee ging gooien bij het bedanken van het publiek.)
Heitinga vond hem wel lekker volgens mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:47 schreef Silenus het volgende:
Er lagen op een gegeven moment ook drie voorbinddildos rond het strafschopgebied en een stuk of zeven in de gracht bij de F-side. Tsja, dat was dan nog wel één van de weinige hoogtepunten vandaag. (Zoals Heintinga die er mee ging gooien bij het bedanken van het publiek.)
De keeper van denhaag, van denhaag, van denhaagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
De keeper van den haag van den haag, de keeper van den haag die heeft een dildo in zijn maag ofzo en dan, Een groen-gele, een groen-gele oid
op de melodie van 'de zak van sinterklaas' gok ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:08 schreef firecow het volgende:
[..]
De keeper van denhaag, van denhaag, van denhaag
De keeper van denhaag die had een dildo in zijn aars
Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond
Zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je Kont.
niet qua uiterlijk kutnoobquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef twi het volgende:
Ja, ik vind Kone ook wel erg lijken op Kromkamp RijstNatie
Je kan me voor alles uitmaken, maar kutnoob?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef BoNi het volgende:
De Mul gaat zich voor vast in de basis spelen...!![]()
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd spelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Respect voor Japie dat hij even op Zuid was trouwens. Wanneer komt hij bij ons?
Hij kan ook gezellig met mij een biertje drinken. Hij hoeft niet meteen mee te zingen en springen. Dat doe ik ook maar zeldenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd
zow dr was in de 2e helft 1 combinatie door het centrum. Het leek wel of ze de bal naar erlkaar schoten ipv passen. Echt een keiharde combinatie tot in de 16, kans werd net gemist door Roger geloof ik..quote:
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
Stekelenburg keepte ook weer een hele goede wedstrijd trouwens
Nee hij heeft niet heel veel te doen gehad, maar Elia kwam 1 op 1 met Steek en die bal pakte hij. Net als zondag tegen feyenooit. Dus dan heeft hij wat mij betreft een goede wedstrijd gespeeld. De ballen die die moet pakken, die pakt hij. Hulde!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Roda verloren, vorig jaar gewonnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Roda verloren, vorig jaar gewonnen
Oh ja, dan was het het jaar ervoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef thewishmaster het volgende:
In ieder geval wint Ajax dit seizoen hun slechte wedstrijden. Vorig jaar speelden ze thuis bijvoorbeeld gelijk tegen Heracles, ADO Den Haag, NAC en NEC.
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.
Als wij tegen Heerenveen spelen zoals gister tegen ADO gaan wij ook het schip in. Zo'n tweede helft als gister kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.
Ja, en als we zo spelen als tegen Feyenoord wordt het gewoon 3-0.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.
PSV is nu vrijwel helemaal fit en goed op elkaar in gespeeld, ben echt heel benieuwd naar de confrontatie op 12 November en zie 'm met veel vertrouwen tegemoet
Das om hun "we" gevoel te onderstrepen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Ik zag op foto's, dat een paar van jullie zijn eigen speeltje hadden meegenomen.![]()
Toch wel gewaagd om op zo een manier je verbondenheid met Postma te tonen.
PSV en een dikke nederlaag lijden tegen ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaag
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
PyThje, blijf jij na een eventueel verlies op 12 november het AFC Ajax-topic even frequent bezoeken als nu?
Wie had er anders gekozen moeten worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:31 schreef BoNi het volgende:
Verdediging van Ajax was niet slecht en veel kansen waren er ook niet.....
Twee 100% kansen voor ADO, 1 keer Heitinga op de doellijn en 1 keer Stekelenburg.
Vond het ook overdreven dat Stekelenurg tot MotM werd gekozen.
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?
Dat is Stam heul niet, dat is een ander... Stam had geen leren jas aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wel goed trouwens dat men op AFS het gezicht van Jaap Stam weggevaagd hebben, toen hij die dildo op zijn hoofd zette. Overigens vind ik het wel frappant dat supporters van Feyenoord en Vitesse de fotoverslagen van Ajax bekijken, wat doen jullie op Ajaxsites?
[..]
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.
Ultrasuidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet die site ook al weer waar de filmpjes van de goals op staan?
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie had er anders gekozen moeten worden?
2e helft was echt bijster slecht zegGeen pass kwam aan. Gelukkig zat ik aan de goede kant
![]()
Omdat ie blank is denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef PyTh het volgende:
Hoe kom je er bij dat dat Stam is met die Dildo op z'n hoofd?
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helft
Heitinga of Grygera.......
Ja da's al beter dan Rosales.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |