Ben benieuwd wat hij in petto zal hebbenquote:Snelle kerstmenu's met Herman den Blijker
Herman den Blijker gaat voor RTL 5 een kerst-kookprogramma maken. Echt als een verrassing komt dat niet, aangezien de topkok overuren draait bij de zender en een kerstmenu behoorlijk voor de hand ligt. Hiervoor zal Den Blijker niet uren in de keuken staan. In Kerst Zonder Herrie wil hij juist menu's samenstellen waarmee je wel indruk maakt, maar niet dagenlang voor de in de keuken hoeft te staan. Ook handig: hij begint al op 5 december, zodat je ruim de tijd hebt om je te laten inspireren en niet alles op het laatste moment hoeft te regelen.
quote:Herman reist af naar Lapland. In het land van de Kerstman maakt de topkok een driegangen-menu met als hoofdingrediënten vis, rendiervlees en cranberries.
We waren dus niet de enige die dat opviel.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Viel me wel op dat den Blijker echt ongelooflijk zat te hijgen, de hele tijd...
Dan is de laatste aflevering in New Yorkquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer. Als ik het mij goed herinner vanuit Schotland.
Kersthaggisquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer. Als ik het mij goed herinner vanuit Schotland.
oe goed dat je het even aangeeft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef FloggingMolly het volgende:
Over een half uurtje begint het he, niet vergeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |