Ik ga daar geen gewoonte van maken natuurlijkquote:
Wanneer niet danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Is het Bommie-bash-day?
Of helemaal geen aandacht meer geven! Maar dat is misschien wel héél erg wreed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
da's een straf voor hem ? geheelonthouding, dat zal hem leren![]()
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ga daar geen gewoonte van maken natuurlijk![]()
Bashen en negeren?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of helemaal geen aandacht meer geven! Maar dat is misschien wel héél erg wreed.![]()
Jij bent gemeen! I like itquote:
Let op, binnen een paar minuten is die TL-balk hier ookquote:
Hij verdient een schop onder z'n kont met dat geflirt van hem.quote:
Ik kan het niet meer aanzien, ga maar even lekker in de sauna zittenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Hij verdient een schop onder z'n kont met dat geflirt van hem.![]()
ik wil wel helpen hoor..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:25 schreef Day het volgende:
Sta ik dan alleen in mijn Fight Bommie-strijd?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:25 schreef Day het volgende:
Sta ik dan alleen in mijn Fight Bommie-strijd?![]()
Ja, maar hij hoeft niet weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is eigenlijk best wel lief en het wordt zo rustig als ie weg is.![]()
Jij wil me dus voor jezelf alleen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft niet weg.
We moeten gewoon een vuist maken als vrouwen en zeggen dat we zijn dellerige gedrag niet meer pikken!![]()
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wil me dus voor jezelf alleen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoeft niet weg.
We moeten gewoon een vuist maken als vrouwen en zeggen dat we zijn dellerige gedrag niet meer pikken!![]()
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf Day. Hij flirt met alle vrouwen hier, hij maakt geen onderscheid. Dat kan ik wel waarderen.
Als ie het ook bij de mannen zou doen was het helemaal netjes.![]()
Ik vroeg je wat en verwacht dan ook netjes een normaal antwoord!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:34 schreef Day het volgende:
[..]
Bemoei jij je er effe niet mee. Ik heb het tegen de dames.![]()
ikke wel, zit er helemaal klaar voor ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.
Oortje, jij doet wel mee?
Jij staat op de negeer-modus bij mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat en verwacht dan ook netjes een normaal antwoord!![]()
Ik ben een terroristenwatje. Je hebt toch niets aan mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, ik merk 't al. Jij bent al veels te ver heen. Hij heeft jou al helemaal in z'n zak zitten.
Oortje, jij doet wel mee?
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Jij staat op de negeer-modus bij mij.![]()
Ik trap niet in je glij-praatjes!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf Day. Hij flirt met alle vrouwen hier, hij maakt geen onderscheid. Dat kan ik wel waarderen.
Als ie het ook bij de mannen zou doen was het helemaal netjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |