Hai Day !! En Alle anderen ! Good 2 C U !quote:
geef m'n nummer ff ...kan ik 'm wellicht een oor aannaaienquote:
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
geef m'n nummer ff ...kan ik 'm wellicht een oor aannaaien![]()
Sorry, was de streamverslagen van de afgelopen 2 dagen aan het doorlezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef puntoortje het volgende:
het is wel stil
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?![]()
volgens mij valt daar niet zo veel te lezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry, was de streamverslagen van de afgelopen 2 dagen aan het doorlezen![]()
Zelfs met een voorbind-bommiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij naait écht alles wat los en vast zit he?![]()
Das dan weer een naaistreek....quote:
ja, ik ga eens wat selectiever en genuanceerder wordenin mijn uitspraken hier!quote:
quote:
De steamverslagen van vandaag zijn erg leerzaamquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
volgens mij valt daar niet zo veel te lezen![]()
Nóg genuanceerder?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, ik ga eens wat selectiever en genuanceerder wordenin mijn uitspraken hier!
Hier noemen we dat pikstrafquote:
quote:
Dat noemen we voortaan dan een ADOotjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:54 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar dan wórd je genaaid....
quote:
We hebben streamverslagen, en die zijn beter dan hier op FOK.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet, ben er maandag heel even geweest maar ze zijn daar veel strenger dan hier en ik zou na 4 postings al een ban hebben
![]()
Maar hoezo? hebben ze daar WEL steamsverslagen?
da's een straf voor hem ? geheelonthouding, dat zal hem lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
We hebben streamverslagen, en die zijn beter dan hier op FOK.![]()
Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
Snaptnix snapt het dus welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
nietusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Maar Snaptnix stelde net op VOL voor om Bommie pikstraf te geven. Wordt ie van 2 kanten genomen.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Is het Bommie-bash-day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |