Als ik alle muziek zou kopen die ik wil zou ik in de goot terecht komen met een hele hoop cd'squote:
heb je gelijk 500 albums naast alle nummersquote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef ee-04 het volgende:
Enkele nummers uit The good, the bad & the ugly en The man with the harmonica uit Once upon a time in the west.
Chris Isaak - Wicked Game
Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time to say goodbye
En persoonlijk vind ik Saybia - the second you sleep en Stone Sour - Bother allebei heel erg mooi maar weet niet of ik vind dat iedereen die gehoord móet hebben...
Als jij mij ten huwelijk gaat vragen, wil ik toch echt wel een ring zienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:46 schreef super-muffin het volgende:
Blof - Aanzoek zonder ringen.
Nogmaal hou ik niet van Blof, maar dit nummer is echt mooi
Aardig lijstje. Complimenten.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef PDOA het volgende:
Dave Clarke - The Wolf dansvloerkrakert!
Speedy J - Pullover wooop wooop woooooohoop
R.E.M. - Everybody Hurts *snik*
Orbital - The Box fucking briljant nummer!
16 Horsepower - Black Soul Choir alt. country op z'n best
The Chemical Brothers - Loops of Fury na dit nummer voel je je alsof je 10x in de achtbaan bent geweest!
Fluke - Atom Bomb the wipeout 2097 anthem... need i say more?
The Future Sound of London - Papua New Guinea moet elke dance-liefhebber in de platenkast hebben staan
David Gray - The Other Side krachtig nummer met mooie tekst en uitvoering
The Orb - Little Fluffy Clouds ambient house, hoe het begon...
The Dandy Warhols - A Fast-Driving Rave-Up with The Dandy Warhols 16 Minutes briljante psychedelische heavy gitaartrip. keihard gaaaaaaaaaan!!!
Osdorp Posse - Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid mooi nummer van de o.p. samen met henny vrienten, erg sterke tekst ook
Lamb - Gorecki dope mix van jungle en jazz
Bill Withers - I'm Her Daddy hartverscheurend mooi nummer
Kasabian - Club Foot knallend begin van kasabian's eerste plaat
Morcheeba - Trigger Hippie triphop wat de klok slaat, met mooie zang van Skye en ingetogen arrangementen
Lemon Jelly - Nice Weather For Ducks all the ducks are swimming in the water...
Daft Punk - The New Wave keiharde schurende techno!
Bonobo - Pick Up dit nummer is gewoon de bom
Underworld - Cowgirl (Bedrock Mix) beter dan het origineel!
The Prodigy - Baby Got A temper omdat the prodigy hier een persiflage van zichzelf maakt, zo slecht is dit prutswerk!
Dit nummer is nooit bedoelt als persiflage, ze kwamen er echter NA dit nummer achter dat ze al jaren niet vernieuwend bezig waren....quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef PDOA het volgende:
The Prodigy - Baby Got A temper omdat the prodigy hier een persiflage van zichzelf maakt, zo slecht is dit prutswerk!
Joh!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dit nummer is nooit bedoelt als persiflage, ze kwamen er echter NA dit nummer achter dat ze al jaren niet vernieuwend bezig waren....
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou dan is het toch geen inspiratie? Waarom zou je dan juist DIT nummer van Prodigy moeten luisteren?
Dan kan je Youssef en Kamal er ook wel bij zetten.
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef PDOA het volgende:
Dat nummer maakt altijd mijn dag als ik het hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:55 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Als jij mij ten huwelijk gaat vragen, wil ik toch echt wel een ring zien!
OT: Split Enz - Message to my Girl
oh wow. dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef DarkMinded het volgende:
Johnny Cash - Redemption, gewoon erg gruwelijk mooi.
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |