paradoxquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Maargoed, je vergat dat je ook nog 2 jaar werkervaring nodig hebt voordat je ergens kan gaan werken.
Leg 'ns uit wat beiden zijn, ik vroeg me al af wat een paradox is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:19 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Nee, Catch 22 heet dat. Paradox is iets anders. Met dat intellect valt het dus ook wel mee.
Mijn vriendin heeft twee jaar fulltime gewerkt en doet nu haar studie..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:10 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Maargoed, je vergat dat je ook nog 2 jaar werkervaring nodig hebt voordat je ergens kan gaan werken.
Een paradox is een schijnbare tegenstelling, die echter bij nader onderzoek toch blijkt te kloppen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Leg 'ns uit wat beiden zijn, ik vroeg me al af wat een paradox is.
Catch 22 is toch juist een causaliteitsprobleem? Zoals de kip en het ei, zegmaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een catch 22 is iets dat volkomen idioot maar volgens de voorschriften is.
Nee, het gaat wel degelijk om voorschriften en bureaucratie. Catch 22quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef Flurry het volgende:
[..]
Catch 22 is toch juist een causaliteitsprobleem? Zoals de kip en het ei, zegmaar
Het was maar een voorbeeld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:58 schreef Snuwerd het volgende:
Wil jij wel bij ABN AMRO werken?
"Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand; iedereen vind dat ie er genoeg van heeft."quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:10 schreef thaleia het volgende:
Het hoeft ook helemaal niet erg te zijn toch? Ook mensen die geen Einstein heten vermaken zich prima in het leven
Nee, boven de tekst die je linkt staat:quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het gaat wel degelijk om voorschriften en bureaucratie. Catch 22
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |