abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 22 oktober 2006 @ 16:07:45 #1
13368 NiGeLaToR
pi_42888876
[TK] Samsung E820 (simlock vrij, T-mobile edition)

Gisteren m'n abbo verlengd en een nieuwe telefoon gehad van T-mobile, dus nu deze Samsung te koop!

Tis dus deze, van T-mobile, maar zojuist zonder simlock.
Hij doet het prima en ziet er nog goed uit. Wel zitten er diverse krasjes op en enkele butsjes.
Hijs dus niet nieuw maar bijna 2 jaar gebruikt. Batterij gaat bij mij een dag of 5 mee, daar waar dit een dag of 7 was toen ik hem net had.

Zie hier meer specs:
http://www.mobile-review.(...)amsung-e820-en.shtml

Er is 1 vaagheidje met de camera, als je hem start geeft ie een foutmelding: 'Fout bij tonen voorbeeld'.
Iaw: bij mij doet ie het gewoon niet meer, ondanks dat ie in de tijd dat ie het wel deed vele (waardeloze ) foto's heeft gemaakt.

Dus: prima telefoon, schuifgebeuren werkt uitstekend (behalve de kansloze camera), hier en daar sporen van gebruik (display is netjes) en de nodige accesoires:

- telefoon + accu
- lader
- headset (zo'n 'ketting-model', kun je hem omhangen)
- doos+boekjes+bon

Op marktplaats doen ze 75,- tot 100,- met simlock. Aangezien mijnes geen simlock heeft, maar ook geen werkende camera mik ik op ¤75,-. Bieden maar!

Edit: Wow 195 views

[ Bericht 4% gewijzigd door NiGeLaToR op 22-10-2006 18:15:55 ]
pi_42913838
Dan een kickje

Ben er wel achter dat de camera-error een typisch Samsung dingetje is. Met wat moeite schijnt het te maken te zijn, door software gerommel. Mij niet gezien, dus ik laat 'm zoals ie is. Goedwerkend toestel met uitgeschakelde camera
pi_42922327
nog maar eentje dan, want die vorige had weinig zin met al die downtime
pi_42958509
Vanavond gaat het gebeuren, ik voel het!

C'mon people, telefoontje doet het prima en ligt op jullie te wachten!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:05:53 #5
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_42989473
volgens mij doet dat vraag en aanbod gedeelte van fok het echt super
non-stop-stormloop-topiques!!!
oh, en sorry voor de valse hoop
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  FOK!fotograaf zondag 29 oktober 2006 @ 22:00:33 #8
13368 NiGeLaToR
pi_43049497
Tis wel bijzonder.. toen ik nog jong was, de lucht nog schoon en de sex nog vies raakte je je telefoontjes nog wel kwijt das tegenwoordig beduidend anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')