Statement, dit heeft vrij weinig meer met voetbal te maken. Je staat toch 0-4 voor, spreekkoren slan nergens op, het schoppen ook niet. het is verdomme geen rugby...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef Merkie het volgende:
"Hij maakte Griekenland ooit kampioen." "Ja, in 1912."
Radio Rijnmond.
Die Commentator is op dreef vandaagquote:En nu een publiekwissel, Kenneth Perez gaat naar de kant
Stel je niet aan, huilie. Ga korfballen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Statement, dit heeft vrij weinig meer met voetbal te maken. Je staat toch 0-4 voor, spreekkoren slan nergens op, het schoppen ook niet. het is verdomme geen rugby...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
1 woord:
GE NIE TEN!
ge·nie·ten1 (onov.ww.)
1 genot hebben, plezier beleven
Non available wellichtquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef Corksterr het volgende:
Hoeveel zou je op dit moment bij Unibet krijgen voor een zege van de Rotterdammers?
Dit tekent jou en de feyenoord aanhangquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stel je niet aan, huilie. Ga korfballen.
haah echt he ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:56 schreef snellejelle het volgende:
ik vind het wel een leuke middag, meneer van radio rijnmond
wat moest ie anders?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
Wel knap dat Temmink nu nog rood durft te geven![]()
wat lul jij nou vaag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als ik ten Cate was zou ik Ajax nu van het veld laten stappen...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef Xrenity het volgende:
Wissel Stekelenburg voor Rosenberg
Gewoon voor de gein.
Voor hun doen misschien jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom zeurt iedereen ? Ik vind Feyenoord anders geweldig spelen hoor....
Ik zeg het ook :quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dit tekent jou en de feyenoord aanhang
Als je daar met je kinderen bent kun je nu ongeveer beter vertrekken volgens mij.. Overwinning is binnen, genoeg gezien.. Stemming is niet best bij de Rotterdammers daaroquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
GELOOF MIJ! die feyenooit fans gaan RELLEN aan het einde van de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |