T was te proberen...quote:
Wat een ontzettende drammer is die Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef schatje het volgende:
Marlies en Tijn in conflict over kletsen op de slaapkamer.
Tijn vindt dat het gewoon moet kunnen![]()
.
In de slaapkamer kan altijd gekletst worden, maar als er dan toevallig 1 wil gaan slapen is er gezeik... ik vind dat best onzin.. Marlies heeft gewoon iets tegen Tijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef arneaux het volgende:
Maar Tijn, als je wil kletsen, kun je toch beter in de woonkamer gaan zitten. Je valt er dan niemand mee lastig en je hoeft te fluisteren.
Ja natuurlijk is er dan gezeik. Anders hadden de slaapkamer wel woonkamer genoemd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:04 schreef JufJoop het volgende:
[..]
In de slaapkamer kan altijd gekletst worden, maar als er dan toevallig 1 wil gaan slapen is er gezeik... ik vind dat best onzin.. Marlies heeft gewoon iets tegen Tijn![]()
Ja dat is wel waar, maar dan moet je een duidelijke lijn trekken... NIET praten in de slaapkamer.. het moet niet zo zijn dat er alleen gepraat mag worden wanneer Marlies daar zin in heeft...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is er dan gezeik. Anders hadden de slaapkamer wel woonkamer genoemd.
En ik erger me op dit moment aan Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef riri het volgende:
Tijn ergert zich al veel langer aan Marlies en wordt ziek van haar manier een ander iets duidelijk te maken
Nou die duidelijke lijn is er toch, als er iemand ligt te slapen dan hou je gewoon je mond dicht. Vind je t nodig om een heel verhaal af te steken ga je maar in de woonkamer zitten, zo simpel is het.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar dan moet je een duidelijke lijn trekken... NIET praten in de slaapkamer.. het moet niet zo zijn dat er alleen gepraat mag worden wanneer Marlies daar zin in heeft...
Ik heb idd een hekel aan Marlies dus misschien niet helemaal objectief![]()
Ik ook. Ik vind Marlies best redelijk in de discussie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |