T was te proberen...quote:
Wat een ontzettende drammer is die Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef schatje het volgende:
Marlies en Tijn in conflict over kletsen op de slaapkamer.
Tijn vindt dat het gewoon moet kunnen![]()
.
In de slaapkamer kan altijd gekletst worden, maar als er dan toevallig 1 wil gaan slapen is er gezeik... ik vind dat best onzin.. Marlies heeft gewoon iets tegen Tijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef arneaux het volgende:
Maar Tijn, als je wil kletsen, kun je toch beter in de woonkamer gaan zitten. Je valt er dan niemand mee lastig en je hoeft te fluisteren.
Ja natuurlijk is er dan gezeik. Anders hadden de slaapkamer wel woonkamer genoemd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:04 schreef JufJoop het volgende:
[..]
In de slaapkamer kan altijd gekletst worden, maar als er dan toevallig 1 wil gaan slapen is er gezeik... ik vind dat best onzin.. Marlies heeft gewoon iets tegen Tijn![]()
Ja dat is wel waar, maar dan moet je een duidelijke lijn trekken... NIET praten in de slaapkamer.. het moet niet zo zijn dat er alleen gepraat mag worden wanneer Marlies daar zin in heeft...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is er dan gezeik. Anders hadden de slaapkamer wel woonkamer genoemd.
En ik erger me op dit moment aan Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef riri het volgende:
Tijn ergert zich al veel langer aan Marlies en wordt ziek van haar manier een ander iets duidelijk te maken
Nou die duidelijke lijn is er toch, als er iemand ligt te slapen dan hou je gewoon je mond dicht. Vind je t nodig om een heel verhaal af te steken ga je maar in de woonkamer zitten, zo simpel is het.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar dan moet je een duidelijke lijn trekken... NIET praten in de slaapkamer.. het moet niet zo zijn dat er alleen gepraat mag worden wanneer Marlies daar zin in heeft...
Ik heb idd een hekel aan Marlies dus misschien niet helemaal objectief![]()
Ik ook. Ik vind Marlies best redelijk in de discussie.quote:
En terecht. Ik erger me dood aan Tijn.quote:
Nu bb bijna afgelopen is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:12 schreef riri het volgende:
marlies had het wel over regels maken
ja ja marlies....jij slaapt al zo weinig
Scherp weer, van onze Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef schatje het volgende:
Tijn: "Rik, zak in de stront".
Volgens mij allemaalquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:15 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij heeft er iemand een zondagochtend humeur![]()
Ze heeft nog gelijk ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt de hele dag om te praten, zegt Marleis
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:17 schreef schatje het volgende:
Tijn: "Je loopt hier rond als een spook".
Toch een kern van waarheid.
Hij is nog moe van het verkledenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef schatje het volgende:
Ja Rik, wat minder overdag slapen.
jij ziet ook dingen maar zwart wit. Ik vind dat Tijn, ook al is die irritant, wel ergens gelijk heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef arneaux het volgende:
Nou vinden de broertjes van elkaar dat ze de bek maar moeten houden.
Tijn is wel een juiste voor de politie zeg, wat een hypocriet irritant achter de ellebogen mannetje.
Dat is niet mogelijk, want de rest slaapt toch allemaal nog als Tijn weer wakker isquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef mazaru het volgende:
Ik had deze discussie allang afgebroken, met Tijn valt niet te praten.
Ik zou gewoon lekker op tijd naar bed gaan (what's new?) en morgenochtend als Tijn nog zou slapen, een goeie politieke discussie naast zijn bed houden
![]()
Tijn is in dit geval niet de zeikerd de andere (lees Marlies en Rik) die maken van een mug een olifantquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Anitra het volgende:
Jemig wat een zeikerd is Tijn.
De rest is het ook niet met Tijn eens op dit moment, gewoon even afspreken, en Tijntje een koekje van eigen deeg gevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk, want de rest slaapt toch allemaal nog als Tijn weer wakker is
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Bluezz het volgende:
Semih zegt dus indirekt, direkt dat Tijn een LUL is
Ach stel je niet aan. Semih zegt gewoon duidelijk waar t op staat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef JufJoop het volgende:
Semih heeft weer een reden om Tijn uit te kunnen schelden...
Hij is wanhopigquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef arneaux het volgende:
Hoe komt Semih nou weer bij een kutje of een piemeltje?.
Inderdaad, je jat gewoon het idee van je broertjequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef schatje het volgende:
Tijn kan het toch ook niet helpen dat de anderen niet hard genoeg hun best hebben gedaan met die opdracht waardoor ze nu honger hebben en niet kunnen slapen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef schatje het volgende:
Tijn kan het toch ook niet helpen dat de anderen niet hard genoeg hun best hebben gedaan met die opdracht waardoor ze nu honger hebben en niet kunnen slapen.
Sanctie BB!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef riri het volgende:
gatver semih...marlies je komt gewoon bij ons slapen
wij fluisteren wel zegt die
Op het moment dat Tijn de woorden afspraak of regels hoort begint hij te steigerenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn is in dit geval niet de zeikerd de andere (lees Marlies en Rik) die maken van een mug een olifant
ze verdraaien allemaal dingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Op het moment dat Tijn de woorden afspraak of regels hoort begint hij te steigeren
En hij spreekt zich zelf al een aantal keer tegen, verdraaid dingen, ja dat vind ik zeiken.
Ohja en hij moet mogen uitpraten terwijl hij de rest afkapt
Marlies vroeg gewoon of hij in de slaapkamer, als er mensen liggen te slapen, zo vriendelijk zou willen zijn om geen gesprekken meer te houden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef arneaux het volgende:
Maar wie heeft er nou gelijk? Want ik heb t niet gehoord/gezien vannacht.
Nou behoorlijk. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.quote:
Ja dat begrijp ik, maar heeft Tijn echt een heel gesprek gehad met Jeroen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Marlies vroeg gewoon of hij in de slaapkamer, als er mensen liggen te slapen, zo vriendelijk zou willen zijn om geen gesprekken meer te houden.
Ja maar Tijn is kampioen er in.quote:
Nou, dat klopt precies.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar Tijn is kampioen er in.
Dat wou politieagentje worden? Zo'n hekel aan regels hebben en ze dan wel aan andere mensen opleggen, wat klopt hier niet?
ja ehhh jaaa is ook zo jaa absoluut.. jaa precies slaap lekker hehquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar heeft Tijn echt een heel gesprek gehad met Jeroen?
als je niet tegen autoriteit kan moet je het systeem van binnen uit kapot makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar Tijn is kampioen er in.
Dat wou politieagentje worden? Zo'n hekel aan regels hebben en ze dan wel aan andere mensen opleggen, wat klopt hier niet?
Marliesquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef JufJoop het volgende:
Marlies vindt regels en fatsoen hetzelfde...![]()
En dan zegt ze tegen Tijn dat het hem heel hoog zit... wie begon deze discussie ook alweer?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen "zijn jullie wakker geworden vannacht dan"
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef arneaux het volgende:
t Zou me niet verbazen als Jeroen drek de schuld van alles krijgt.
Tijn pikt alleen het woord 'regeltjes' niet!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef riri het volgende:
dat tijn dat pikt dat ze dat zegt
denk het niet. Tijn gaat nog wel in discussie met Sa, Mo en Jeroen. Als de andere weg zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef arneaux het volgende:
Nou dit was 'm dan. De rest van de dag is t weer kut.
denk niet dat die daar op zitten te wachten.. eerder Marlies met haar groepjequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk het niet. Tijn gaat nog wel in discussie met Sa, Mo en Jeroen. Als de andere weg zijn
Ik heb niks in gefluisterd hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef Bartoli het volgende:
Marlies "dat jij politieagent bent geweest. Echt bizar"
korte opleving is ditquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef gerxan het volgende:
wie opende n topic een zaaaaaaaaaaaie zondag
Ik neem aan de eerste posterquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef gerxan het volgende:
Nah. Rik stond er al.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rikkie erachter aan... want hij wil toch Tijn beter leren discussieren
Marlies maakt er ook een big deal over anders. Zoals gezegd gewoon een discussie tussen kleine kinderenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef arneaux het volgende:
t Is wel grappig dat als Marlies tegen Tijn verteld dat ze wakker is geworden Tijn er een big deal van maakt en dat als Marlies datzelfde verhaal tegen Jeroen verteld, Jeroen t logisch vindt.
logischquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef arneaux het volgende:
t Is wel grappig dat als Marlies tegen Tijn verteld dat ze wakker is geworden Tijn er een big deal van maakt en dat als Marlies datzelfde verhaal tegen Jeroen verteld, Jeroen t logisch vindt.
Toen was d'r nog niets aan de hand. duh,quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:37 schreef gerxan het volgende:
Ze moeten zo nog verder dansen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef Bartoli het volgende:
wanneer gaan ze slaan
wie jaagt die nu het harnas in? marlies, micheline moesten hem toch al nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Tijn is lekker bezig, die jaagt zo iedereen t harnas in. Sukkel.
Ik las blondjes.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ik zo haat aan Marlies is dat ze bondjes sluit
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:47 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat hebben jullie Tijn hoog zitten, ik snap daar niets van.
Kijk ik heb tijn niet echt hoog zitten maar probeer het neutraal te bekijken. Ze hebben allemaal wel ergens een punt vandaar dat het een zinlose discussie is. Marlies heeft gelijk als ze zegt dat het wel wat stiller kan als iemand ligt te slapen. En wat Tijn aanhaalt zit ook een kern van waarheid in. Dus jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:47 schreef arneaux het volgende:
Jezus wat hebben jullie Tijn hoog zitten, ik snap daar niets van.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef schatje het volgende:
Jeroen jongen, zeg maar niets voorlopig.
Wát is zwak. Tijn haalt dingen in de discussie die niet ter zake doen waarbij zij het leidend voorwerp is. Sorry hoor maar ik vind t nogal logisch dat ze haar onvrede uit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef JufJoop het volgende:
Zwak van Micheline hoor!
Ach morgen mag ze naar huis toe.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:49 schreef JufJoop het volgende:
Zwak van Micheline hoor!
Tijdens de discussie had ze niet zo'n grote mond.. nu is Tijn weg en kan ze weer haar woede kwijt...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wát is zwak. Tijn haalt dingen in de discussie die niet ter zake doen waarbij zij het leidend voorwerp is. Sorry hoor maar ik vind t nogal logisch dat ze haar onvrede uit.
dat is ook waarom ze bij mij door de mand valtquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
De orginele discussie draaide niet om haar kamer, laat staan om haarzelf, dus logisch dat ze zich daar niet mee bemoeid. Ze gaf net alleen aan dat Tijn geen dingen erbij moet gaan halen die er niet toe doen. Tijn deed alsof ze geen zinnige dingen zei en begon irritant te doen :"Jaa, loop maar weg, oprotten."quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:51 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijdens de discussie had ze niet zo'n grote mond.. nu is Tijn weg en kan ze weer haar woede kwijt...
Het is eigenlijk wat, dat we over een discussie als deze, helemaal lyrisch wordenquote:
Tijn en Jeroen hebben gisteren gekletst in de slaapkamer terwijl er lagen te slapen. Daar was Marlies boos over en toen was er een enorme discussie/ruziequote:
Okeee...snap het niet helemaal maar goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn en Jeroen hebben gisteren gekletst in de slaapkamer terwijl er lagen te slapen. Daar was Marlies boos over en toen was er een enorme discussie/ruzie![]()
Maar de rust is al weder gekeerd![]()
dan moet micheline eens bij zichzelf te rade gaan waar ze zelf goed in isquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
De orginele discussie draaide niet om haar kamer, laat staan om haarzelf, dus logisch dat ze zich daar niet mee bemoeid. Ze gaf net alleen aan dat Tijn geen dingen erbij moet gaan halen die er niet toe doen. Tijn deed alsof ze geen zinnige dingen zei en begon irritant te doen :"Jaa, loop maar weg, oprotten."
Gadver, Tijn draait t nu naar Jeroen toe :"Ja maar Jeroen begon over een kaartje, blablablbal."
Het zou eigenlijk een gewoon momentje tijdens een spannende dag moeten zijn, in plaats van het hoogtepunt van de weekquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wat, dat we over een discussie als deze, helemaal lyrisch worden![]()
Dat ze een godsgruwelijk irritante kutstem heeft wil niet zeggen dat ze geen zinnige dingen zegt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef riri het volgende:
[..]
dan moet micheline eens bij zichzelf te rade gaan waar ze zelf goed in is
die indruk kreeg ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef arneaux het volgende:
Ik denk zomaar dat Jeroen de volgende nominatieronde wel eens géén stemmen zou kunnen krijgen, dat zou ook tof zijn.
Is er niets te beleven op het forum van DGKquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn god, mensen dat jullie dit allemaal nog aan kunnen horen. Dat dramatische gedoe van Tijn, dat ge ja knik van Marlies. Ga toch lekker gezellig DGK kijken, daar gebeurd zoveel meer dan in dit saaie BB huis, wat beweegd mensen nog om dit te volgen, ik snap het niet.
face to face durft zij helemaal niks te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ze een godsgruwelijk irritante kutstem heeft wil niet zeggen dat ze geen zinnige dingen zegt.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:58 schreef JufJoop het volgende:
Is er niets te beleven op het forum van DGK![]()
Wat deed ze net dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
face to face durft zij helemaal niks te zeggen![]()
Als het daar gezellig is, blijf daar dan in plaats van hier BB af te komen zeiken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
[FOTO] Een dag met Nena en FHM gebeurd genoeg hoor![]()
bij het zwembad met harde bewoordingen komen terwijl Tijn in de keuken zitquote:
Nena, de golddiggende voetbalhoer. Voor zover ik tot nu iets heb meegekregen van DGK.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
[FOTO] Een dag met Nena en FHM gebeurd genoeg hoor![]()
Ik stel alleen maar een vraag, hoef je niet meteen je frustratie dat BB tering saai is op mij af te reageren hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:00 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als het daar gezellig is, blijf daar dan in plaats van hier BB af te komen zeiken!
Omdat Tijn o.a. riep :"Je hoeft je zielige vriendje niet te verdedigen."quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij het zwembad met harde bewoordingen komen terwijl Tijn in de keuken zit![]()
Point taken. Doei.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik stel alleen maar een vraag, hoef je niet meteen je frustratie dat BB tering saai is op mij af te reageren hoor.![]()
Bij het zwembad zei ze toch wat ze tegen Tijn face-to-face had gezegd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij het zwembad met harde bewoordingen komen terwijl Tijn in de keuken zit![]()
Justement.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef NS het volgende:
[..]
Bij het zwembad zei ze toch wat ze tegen Tijn face-to-face had gezegd?
En alles wat er uit komt is dan ook nog met zo'n kutstem...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef Woepsje het volgende:
wat is het toch een vreselijke trut die Micheline, daar komt nou echt werkelijk niks maar dan ook helemaal niks zinnigs uit.
Nee want daar vertelde ze dat TIjn optiefen tegen haar had gezegd en dat is beslist niet waar. Maar ze verdraaid het weer naar haar eigen straatje. Maar ach morgen mag ze weer jankend thuis zitten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef NS het volgende:
[..]
Bij het zwembad zei ze toch wat ze tegen Tijn face-to-face had gezegd?
Welnee. Die haalt inderdaad gewoon zijn schouders op. Ik zou t ook gehad hebben met het geouwehoer van Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Semih gaat over enkele uren ontploffen
Waarna Semih vroeg of Tijn echt optiefen had gezegd, waarop Michelline reageerde dat dat inderdaad niet zo was maar hij andere worden gebruikte, oprotten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee want daar vertelde ze dat TIjn optiefen tegen haar had gezegd en dat is beslist niet waar. Maar ze verdraaid het weer naar haar eigen straatje. Maar ach morgen mag ze weer jankend thuis zitten.
Nu nog wel... maar later op de dagquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Welnee. Die haalt inderdaad gewoon zijn schouders op. Ik zou t ook gehad hebben met het geouwehoer van Tijn.
Neeeee, dat lijkt zo................ maar van binnen kookt hij...................echt hij gaat ontploffenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Welnee. Die haalt inderdaad gewoon zijn schouders op. Ik zou t ook gehad hebben met het geouwehoer van Tijn.
En ook oprotten heeft TIjn niet gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarna Semih vroeg of Tijn echt optiefen had gezegd, waarop Michelline reageerde dat dat inderdaad niet zo was maar hij andere worden gebruikte, oprotten bijvoorbeeld.
Je moet niet dingen ten gunste van bewoners gaan zitten draaien.
Wel waar, ik heb t 'm toch horen zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
En ook oprotten heeft TIjn niet gezegd.
Ik voel een beetje groepjesvorming ontstaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarna Semih vroeg of Tijn echt optiefen had gezegd, waarop Michelline reageerde dat dat inderdaad niet zo was maar hij andere worden gebruikte, oprotten bijvoorbeeld.
Je moet niet dingen ten gunste van bewoners gaan zitten draaien.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:08 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik voel een beetje groepjesvorming ontstaan![]()
Beter luisteren hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef Woepsje het volgende:
[..]
En ook oprotten heeft TIjn niet gezegd.
Hummie geniet nog na van de discussie...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef latevogel het volgende:
Ik snap niet dat Rik geen waarschuwing krijg hoor![]()
Hij is nog steeds niet aangekleed![]()
En het wordt steeds erger...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef Woepsje het volgende:
Roddeltante is ook weer lekker bezig.
Als er iemand is die continu goedkeuring van de groep nodig heeft is het Tijn wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
Tijn heeft vanmorgen per telefoon gevraagd of iemand van de niet genomineerden naar de dbk mocht komen om iets voor een exitdiner te regelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef T-lex het volgende:
alle niet genomineerde moeten naar de DBK. Zal wel over het exitdiner gaan.
Jeroen heeft amper wat gezegd alleen dat hij weet dat Tijn wel zeurderig kan zijn. Verder gewoon dat hij in het vervolg stil zal zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:33 schreef JufJoop het volgende:
Wat lult Jeroen nou mee? Die was toch juist het probleem?
Dat deel heb ik dus gemist, waarom dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:33 schreef JufJoop het volgende:
Wat lult Jeroen nou mee? Die was toch juist het probleem?
Jeroen was het helemaal eens dat Tijn geen fatsoen heeft dat ie snachts praat...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:44 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft amper wat gezegd alleen dat hij weet dat Tijn wel zeurderig kan zijn. Verder gewoon dat hij in het vervolg stil zal zijn.
Jeroen zei alleen dat hij er in het vervolg aan zou denken. Dat hij wel kon volgen dat slapende mensen daar last van zouden hebben. En zei dat Tijn idd wat drammerig en zeurderig kan zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jeroen was het helemaal eens dat Tijn geen fatsoen heeft dat ie snachts praat...![]()
Tja... volgens mij niet, maar laat maar, dit is een eindeloze discussiequote:Op zondag 22 oktober 2006 15:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Jeroen zei alleen dat hij er in het vervolg aan zou denken. Dat hij wel kon volgen dat slapende mensen daar last van zouden hebben. En zei dat Tijn idd wat drammerig en zeurderig kan zijn.
wat? zei hij dat? en wat zei semih daarop?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Tijn o.a. riep :"Je hoeft je zielige vriendje niet te verdedigen."
Tijn kan wat mij betreft aan het kruis.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:56 schreef Capaja het volgende:
tijn kan inderdaad met buien best doorzeuren over bepaalde dingen, maar wat micheline daarnet probeerde vind ik walgelijk !
ze doet lief en aardig in zijn gezicht, maar o wee als ze op bed ligt, dan breekt de hel los, dan vind ze ineens krachttermen genoeg om te vertellen hoe erg ze het gehad heeft met tijn.
en als er een weekopdracht komt waarbij ze samen met tijn moet, dan is ze in de wolken, want tijn is de sterkste dus dat gaat goedkomen, wij gaan winnen, bla bla![]()
O en nog even over gisteravond laat ................. tijn pakte wat te snoepen , maar dat vond mevrouw ook niet zo leuk want ZIJ vind dat zo lekker![]()
en ja ik ben tijn fan laat ik dat ook maar eerlijk zeggen dan
Waar haal je dat vandaan??? Hij heeft geloof ik maar twee keer anderhalf wordt gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:47 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jeroen was het helemaal eens dat Tijn geen fatsoen heeft dat ie snachts praat...![]()
aha vandaaaarrrrquote:
Ik heb wel zelfkennis hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:04 schreef marky het volgende:
[..]
aha vandaaaarrrr
Ok dan wordt het een eindeloze discussie.
Zijn hmm.. zegt al genoeg....quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:02 schreef marky het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan??? Hij heeft geloof ik maar twee keer anderhalf wordt gezegd.
Waarom zit jij er niet in? Dat zou leuke streams opleverenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:07 schreef Verida het volgende:
maar waar hebben we het nou over, Marlies vindt dat Tijn niet meer mag praten in de slaapkamer als zij al slaapt. We zitten niet in een bejaardentehuis hoor, je zit met een aantal jonge mensen in een huis en krijgt gemiddeld 10 uur slaap per nacht.
Ik kan tijn volledig begrijpen als hij over zoiets flipt, het zal je maar gezegd worden door zo'n snotneus als micheline of zo'n goodie-goodie als marlies dat je je mond moet houden als je op een heel redelijk tijdstip je slaapkamer in komt.
wat een stelletje zeikwijven zitter er toch in dat huis.
Tijn?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef marky het volgende:
De dames onder de Douche. Marcia heeft de laatste twee weken echt een hekel aan hem gekregen???? aan wie?
Kan niet missen inderdaadquote:
Hij had gewoon zo moeten reageren als Jeroen. Dan had hij niet de hele boel op hun achterste benen gehad. Aan de andere kant wel weer leuk voor onsquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:07 schreef Verida het volgende:
maar waar hebben we het nou over, Marlies vindt dat Tijn niet meer mag praten in de slaapkamer als zij al slaapt. We zitten niet in een bejaardentehuis hoor, je zit met een aantal jonge mensen in een huis en krijgt gemiddeld 10 uur slaap per nacht.
Ik kan tijn volledig begrijpen als hij over zoiets flipt, het zal je maar gezegd worden door zo'n snotneus als micheline of zo'n goodie-goodie als marlies dat je je mond moet houden als je op een heel redelijk tijdstip je slaapkamer in komt.
wat een stelletje zeikwijven zitter er toch in dat huis.
Dank je feestelijk, ik zou al na twee weken vrijwiliig die poort uitgelopen zijn, kan niet zo goed tegen stompzinnige autoriteiten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:09 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Waarom zit jij er niet in? Dat zou leuke streams opleveren![]()
kan ook Jeroen zijn. Maar Marcia praat gewoon met Marlies en Micheline mee dus is verder geen graadmeterquote:
Tja gezien de aanwezigheid van Miceline zou het Tijn kunnen zijn. Het was in ieder geval Marcia die het vertelde.quote:
Jammer..quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dank je feestelijk, ik zou al na twee weken vrijwiliig die poort uitgelopen zijn, kan niet zo goed tegen stompzinnige autoriteiten.
Meepraten/meelopen met iedereen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:14 schreef berney het volgende:
[..]
Waarom laat ze zich dan omhelzen door iemand aan wie ze een hekel heeft.
Volgens mij welquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:19 schreef Verida het volgende:
Hoorden we daar nou heel even de stem van hummie?
Ja hoorde haar iets van Beppie of zo zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:19 schreef Verida het volgende:
Hoorden we daar nou heel even de stem van hummie?
hoorde ik ook. beppie andere streams, gebeurt zeker wat in de tuin..quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:20 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja hoorde haar iets van Beppie of zo zeggen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:25 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Monique heeft vaak haar hoofd tussen het portier van de auto gehad, en vindt dat klaarblijkelijk heel normaal.
Er is iets met een Beppie...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:26 schreef gerxan het volgende:
[..]
hoorde ik ook. beppie andere streams, gebeurt zeker wat in de tuin..
Micheline haar hond volgens mij..quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef tonja het volgende:
Wie is Beppie?
Nee het is limphklierkankerquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ja zo'n hond kan niet 60-100 dagen zonder brokken.
En voor ons.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:35 schreef Bartoli het volgende:
Micheline blijft dus morgen denk ik. Wel kut voor haar en sem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |