0-3 voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoeveel staat PSV dan?
raschisctenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
radio rijnmond= calimero, ongelovelijk, zeggen ze dit: 1 ding wat wel zo is, dit ajax kan geen kampioen worden
Geen gifjes graag, en anders in een spoiler tagquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef S-Two het volgende:
1-0 was kopbal van Huntelaar uit een corner voor de zeurders. Nee, ik heb geen gifje
Wat zeggen ze verder dan? Ondanks wat de meeste Ajacieden ons willen laten geloven is Radio Rijnmond meestal erg kritisch over Feyenoord, dus het lijkt me stug dat ze het slechte spel van Feyenoord gaan gaan ontkennen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
radio rijnmond= calimero, ongelovelijk, zeggen ze dit: 1 ding wat wel zo is, dit ajax kan geen kampioen worden
Laat haar dat geld dan gebruiken voor een puike cursus Nederlandsche taalquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef De_Ananas het volgende:
SMS van mijn zus die in een Feyenoord vak zit (ze is geen voetbalfan maar kon erheen)
''nou je had hier mogen zijn we zitten tussen de antisemitische en raschiscten en we vinden het helemaal niet leuk! ''
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
Ajax doet het spelletje van de kat en muis. Eerst met de aangeslagen prooi spelen voor je de dodelijke beet geeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Corksterr het volgende:
Ik baal ehct dat we ze in leven laten en niet allang de 0-3 hadden gemaakt.
Dan schatten ze Feyenoord wel erg laag in...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef denthemen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |