Waar vul ik dit in godsnaam in bij ppstream???quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef azaroth het volgende:
ik heb beeld bij ppstreamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik kijk het kanaal met (live) in de naamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ppstream://218.16.123.220:22222/FOMIOIUT27CZRN7NKXC2SHULLB5V73PO
Klik op de link van de site in de opquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:42 schreef JeroenV het volgende:
Hoe krijg ik die link van PPStream werkend? Als ik hem in IE intyp krijg ik geen werkend beeld in het programma.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef azaroth het volgende:
ik heb beeld bij ppstreamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik kijk het kanaal met (live) in de naamJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ppstream://218.16.123.220:22222/FOMIOIUT27CZRN7NKXC2SHULLB5V73PO
He's backquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:43 schreef 2Drix het volgende:
Over 3 minuten een doelpunt mensen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Caifu sports?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:
ppmate heeft de beste stream imo.
? kan welquote:
Daar zat ik ook al over na te denkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef -Mo- het volgende:
Is er een mogelijkheid om radio commentaar met beeld te sync'en, door de radiosteam 2 minuten achter te laten lopen of zo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met vlc playerquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:59 schreef -Mo- het volgende:
Is er een mogelijkheid om radio commentaar met beeld te sync'en, door de radiosteam 2 minuten achter te laten lopen of zo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop