Estas was failliet dus nu werkt ze weer in het AZB.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:06 schreef babette21 het volgende:
waarom ligt Joost in 't ziekenhuis?
en Sanne, die werkte toch niet meer in 't AZB?!
ah die A van AZB staat dus voor afvoerputje.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Estas was failliet dus nu werkt ze weer in het AZB.
Volgens mij staat dat voor Asociale Zakken Bureau.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:31 schreef babette21 het volgende:
ah die A van AZB staat dus voor afvoerputje.....
BB1 heb ik in 1999 gevolgd, BB2 half en daarna ben ik afgehaakt....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:32 schreef babette21 het volgende:
wie wel?!ik heb geen idee, eigenlijk, misschien is 't wel onwijs succes dit jaar
![]()
dan heb je de beste reeks (BB3) gemistquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
BB1 heb ik in 1999 gevolgd, BB2 half en daarna ben ik afgehaakt....
Eigenlijk vond ik bij BB2 al dat de spontaniteit er af was.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
dan heb je de beste reeks (BB3) gemist
ik vond 3 helemaal tof, maar ik had 1 en 2 nooit gezienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
dan heb je de beste reeks (BB3) gemist
Mee eens, alleen de eerste was leuk, de rest was allemaal nep!!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik bij BB2 al dat de spontaniteit er af was.
wij hadden 't gisteren in de kroeg nog over onze hoogtijdagen hier, zo'n twee jaar terug alweer...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:53 schreef Wup het volgende:
en ik heb ook al geen soap meer.....
ik heb bijna niks meer om over te jammeren hier:(
wie wij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
wij hadden 't gisteren in de kroeg nog over onze hoogtijdagen hier, zo'n twee jaar terug alweer...
de onm-topics gingen 2x zo snel als de gtst-topics, waar 4x zoveel users zaten; denk niet dat we dat ooit nog halen
Dizer en ik (en meer mede-fokkers, maar die heb ik nooit in dit topic betrapt)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:57 schreef Wup het volgende:
wie wij?
Missen is een groot woordquote:
quote:
Oke....quote:
James Woods... Arthurs as is verstrooid 'between the woods of the tiger'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
die kerel uit "Shark" (waar net een preview voor was) lijkt op Hidde Maas!!
En in de allereerste Baantjer was Sander de Heer een journalist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
James Woods... Arthurs as is verstrooid 'between the woods of the tiger'.
BTW: Een tijdje geleden speelde Tom Mickers (ONM: Carlo Breidenbach) een politieagent in Grijpstra & De Gier. Deze week mocht weer een ex-ONM-er in een politieserie op komen draven. Vincent Biekman (ONM: Romeo) had een figurantenrolletje als politieagent in een dubbele aflevering van Baantjer.
Sander de Heer zat samen met André Arend van Noord in de vierde aflevering: 'De Cock en de moord op het bureau'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
En in de allereerste Baantjer was Sander de Heer een journalist.
Dat was volgens mij de eerste... tenminste op de dvd-reeks.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander de Heer zat samen met André Arend van Noord in de vierde aflevering: 'De Cock en de moord op het bureau'.
Komt Jasmine Sendar eigenlijk nog terug? Ik zag haar vanavond weer bij TROS Vermist zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |