Waar heeft de Macdo anders WiFI voor :Squote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:39 schreef Muziekmeisje het volgende:
moet zeggen dat et ook wel een beetje heel dom is om zo te gaan zitten
bij welke macdo zat je? bellecour? gerlande? limonest?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Waar heeft de Macdo anders WiFI voor :S
Zodat je daar online je bigmac kan bestellen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef Xith het volgende:
[..]
Waar heeft de Macdo anders WiFI voor :S
Hé knakker, kon je dat niet in 1 post doen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef jors het volgende:
heb je al internet in je studenten woning?
o okquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé knakker, kon je dat niet in 1 post doen?
En als je de moeite had genomen het topic gelezen, had je gezien dat er niets is gebeurt
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:16 schreef jors het volgende:
goedt topick uiteindelijk
De WiFi is gratis en unlimited en je hoeft niets te kopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef jors het volgende:
ben je eigelijk veel aangekomen bij de mac?
Uh-huhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef jors het volgende:
en heb je je laptop nog?
ja, sinds maandagquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef jors het volgende:
quote:
De Olifantquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
en wie nam nu eigenlijk de bus anaal dan
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:25 schreef Kadoc het volgende:
Waar zit je nu eigenlijk te internetten?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ey vrind hoe ga je dat nou voortaan aanpakken. Niet meer bij die mac zitten internetten of uhm
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef jors het volgende:
quote:
quote:Ontkomen! en toen stapte ik uit en struikelde ik en viel mijn laptop kapot, toen werdt ik door de bus overreden, en toen namen de sjonnies mij bruut anaal en toen nam ik hun bruut anaal. (die reacties hier geweldig ) Alleen jammer dat ik er goed uit kwam, nou ja, jammer voor jullie...
Wat een nutteloze kutkickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |