abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43095396
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 04:01 schreef Friek_ het volgende:
Je zal maar zo'n kritiekgevoelige vriendin hebben die bij elke 'correctie' geen zin meer heeft in seks.
Dat is dan triest. Ze moet het niet zien als correctie. Een mens mag toch zeggen wat hij/zij lekker vindt?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:56:46 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43095564
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef bhb72 het volgende:

[..]

Ik heb al je reacties met bewondering (uh ... niet echt het goede woord) gelezen. Deze hierboven quote ik even.

Je bent wel heel stellig in alles. De meeste vrouwen kunnen niet pijpen, de meeste vrouwen sucken als het op pijpen aankomt. Ik zou het prettig verinden als je stelt "de vrouwen die mij hebben gepijpt kunnen het niet" en/of "de vrouwen die mij hebben gepijpt suck big time". Hou niet van dat 'over 1 kam scheren'. Slaat nergens op. Hoeveel vrouwen heb je al om je lul gehad om te mogen stellen wat je stelt?

Om even op die handen terug te komen, ook al zo'n opmerking die kant noch wal raakt. Sommige mannen houden daar namelijk wel van. Om dan te zeggen dat 'wij' niet goed genoeg kunnen pijpen als 'wij' onze handen gebruiken ... En het ligt eraan wat de vrouw met die handen doet.

Als ik een man pijp dan vraag ik hem wat hij lekker vindt (wel of geen handen, hard of zacht, snel of langzaam). Zo ontdek je wat iemand fijn vindt. Zo geef ik ook aanwijzingen als een man me beft.
volgens mij maak je je druk om niets. had je ook mijn opmerking ergens gelezen dat ik de meeste vrouwen wel leer om te pijpen zoals ik dat lekker vind? ja dat doe je door te zeggen wat je lekker vindt. bij losse flodders neem ik daar niet de moeite voor en dan neuk ik liever dan slecht gekluift te worden.

er zullen best wel mannen zijn die van schrapende tanden en klamme handen houden. alles wat ik zeg geldt voor mij persoonlijk. kan je hiermee leven?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43097634
pijpen kan inderdaad erg lekker zijn, maar als diegene je hoofd vastpakt en en er wild me begint te schudden dan is mn zin wel weg, zeg dan gewoon wat je lekker vind..
en niet iedereen vind hetzelfde fijn.. zo heb ik ook weleens iemand gepijpt die erin gebeten wou worden. en ook niet eens zo zachtjes.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:37:10 #154
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43098055
bijten?? auw! nee dat nooit..
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43098700
Damn door dit topic heb ik echt zin in mijn vriendin die me gaat pijpen.
Maar dat duurt nog tot minstens vrijdag.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:49:17 #156
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_43101713
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:47 schreef bhb72 het volgende:
Dat ik nog reageer snap ik niet, maar goed ....

Ik had het erover dat HIJ maar moet vertellen hoe en wat. En een lul kan uit een mond hoor een paar tellen. Maakt het leuker om dat af en toe te doen.
Laat je niet zo op de kast jagen, het was slechts een inkoppertje die ik inkopte. Daarbij mag de vrouw best terugpraten, ook zonder hem er even uit te halen, levert best leuke momenten op.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_43250531
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:54 schreef BigBadPete het volgende:
... of doen ze het louter omdat ze denken dat hun partner er opgewonden van raakt?
Die bewegingen zijn ook zo overdreven en onnatuurlijk vaak en dat kan ook best zeer doen , ze kluiven dan alsof ze net uit de hongerwinter komen.
Hmmm ik vind het pijpen zelf niet zo heel lekker maar wel de reactie van de partner erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')