quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:52 schreef bhb72 het volgende:[..]
Ik heb al je reacties met bewondering (uh ... niet echt het goede woord) gelezen. Deze hierboven quote ik even.
Je bent wel heel stellig in alles. De meeste vrouwen kunnen niet pijpen, de meeste vrouwen sucken als het op pijpen aankomt. Ik zou het prettig verinden als je stelt "de vrouwen die mij hebben gepijpt kunnen het niet" en/of "de vrouwen die mij hebben gepijpt suck big time". Hou niet van dat 'over 1 kam scheren'. Slaat nergens op. Hoeveel vrouwen heb je al om je lul gehad om te mogen stellen wat je stelt?
Om even op die handen terug te komen, ook al zo'n opmerking die kant noch wal raakt. Sommige mannen houden daar namelijk wel van. Om dan te zeggen dat 'wij' niet goed genoeg kunnen pijpen als 'wij' onze handen gebruiken ... En het ligt eraan wat de vrouw met die handen doet.
Als ik een man pijp dan vraag ik hem wat hij lekker vindt (wel of geen handen, hard of zacht, snel of langzaam). Zo ontdek je wat iemand fijn vindt. Zo geef ik ook aanwijzingen als een man me beft.
volgens mij maak je je druk om niets. had je ook mijn opmerking ergens gelezen dat ik de meeste vrouwen wel leer om te pijpen zoals ik dat lekker vind? ja dat doe je door te zeggen wat je lekker vindt. bij losse flodders neem ik daar niet de moeite voor en dan neuk ik liever dan slecht gekluift te worden.
er zullen best wel mannen zijn die van schrapende tanden en klamme handen houden. alles wat ik zeg geldt voor mij persoonlijk. kan je hiermee leven?