abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42874003
... of doen ze het louter omdat ze denken dat hun partner er opgewonden van raakt?
Die bewegingen zijn ook zo overdreven en onnatuurlijk vaak en dat kan ook best zeer doen , ze kluiven dan alsof ze net uit de hongerwinter komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BigBadPete op 21-10-2006 23:29:24 ]
pi_42874057
alle meisjes die ik tot nu toe ken schijnen er niks aan te vinden. Ik hanteer daarom ook al een tijdje de regel eerst pijpen, daarna pas beffen. Ben al te vaak tussen die benen gedoken om vervolgens niks terug te krijgen.
Jupiler is goed
pi_42874139
Pijpen is GEIL! er is toch niets leukers dan je scharrel te zien genieten.. voor pijpen mag je mij wakker maken....!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:59:28 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_42874167
Pijpen sucks. En voort wat hoort wat, dus het komt hier gewoon zeer extreem zelden voor.
pi_42874174
Ik ken er die het echt heel leuk en lekker vinden. Dus ik denk dat het nogal verschilt.
En die doen dan ook niet overdreven, maar weten wel wat je lekker vind.
Maar er zijn er idd ook veel die er geen bal aan vinden en die er ook niet aan zullen beginnen zolang het ze niet gevraagd word.

Ik kijk op de klok en besef dat dit niet geloofwaardig over kan kan komen van iemand die op zaterdagavond om 11 uur thuis zit...
I am the Alpha and the Omega
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:06:16 #6
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_42874358
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef ka_ro het volgende:
Pijpen is GEIL! er is toch niets leukers dan je scharrel te zien genieten.. voor pijpen mag je mij wakker maken....!
adres er bij svp
There IS no global warming -- The Matrix
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:08:14 #7
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_42874422
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef BossFight het volgende:
Ik ken er die het echt heel leuk en lekker vinden. Dus ik denk dat het nogal verschilt.
En die doen dan ook niet overdreven, maar weten wel wat je lekker vind.
Maar er zijn er idd ook veel die er geen bal aan vinden en die er ook niet aan zullen beginnen zolang het ze niet gevraagd word.

Ik kijk op de klok en besef dat dit niet geloofwaardig over kan kan komen van iemand die op zaterdagavond om 11 uur thuis zit...
Gewoon stug volhouden dat je woensdag, donderdag en vrijdagavond al uit bent geweest, maar nu moet leren voor tentamens. Werkt altijd net voor de tentamenweken
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_42874765
pijpen doe je om een ander een plezier te doen, dus alleen als je echt om hem geeft of als je nog domweg dingen doet omdat het zo verwacht wordt..
k zou zelf gaan voor het eerste!
en nee er is niets aan als je niet verliefd bent...daarom ben ik geen slet..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_42874954
Sommigen vast niet.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42875020
Zijn ze weer in de aanbieding dan ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_42875044
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:54 schreef BigBadPete het volgende:
... of doen ze het louter omdat ze denken dat hun partner er opgewonden van raakt?
Die bewegingen zijn ook zo overdreven en onnatuurlijk vaak en dat kan ook best zeer doen , ze kluiven dan alsof ze net uit de hongerwinter komen.
vindt jij beffen lekker dan?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:31:31 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42875045
nee ze vinden pijpen lekker. als je wilt weten hoe lekker vraag dan of je vriendin een korenbloemblauwe onderbroek aantrekt.

jij gaat op je rug liggen. zijn hurkt met haar onderlichaam ter hoogte van je middel/onderborst. ze neemt je lul in haar mond en gaat zonder handen en tanden pijpen. wedje leggen dat als je lul lekker te pijpen is dat je na korte tijd een donkere, natte streep in haar broekje ziet?

mensen kunnen oraal ingesteld zijn. dat zijn vaak de vrouwen die roken, drinken, duimen, pijpen en lekker eten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:31:51 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42875056
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:31 schreef nicomart het volgende:

[..]

hell yeah. ik ben oraal ingesteld.
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:02:36 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_42875756
Oh, ik vind het wel lekker hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:21:21 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42876178
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik vind het wel lekker hoor.
meestal komt er na een vrouwelijke "hoor" een "maar".

"maar hij moet ook oraal ingesteld zijn"?
pi_42876819
ja!

Niets leukers om een vent helemaal gek te krijgen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_42877204
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat het voor de vrouw nu zo'n heerlijke bezigheid is. Lijkt mij toch best wel vies om zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees in je mond te nemen. Bah.
pi_42877270
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat het voor de vrouw nu zo'n heerlijke bezigheid is. Lijkt mij toch best wel vies om zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees in je mond te nemen. Bah.
Ok, nu is het afgelopen

Fuif-Duif, je mag definitief niet naar de hoeren
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:22:10 #19
78575 francoise
this is so real...
pi_42877340
Delightful, mits verliefd. Als ik mocht kiezen (dan wel met een specifiek iemand in gedachten) geef ik liever dan ik ontvang. Meestal.
pi_42877341
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:31 schreef nicomart het volgende:

[..]

ik wel

Maar ik sta ook bekend als de Befkoning in mn stad
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:22:23 #21
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_42877344
Ik vind het super om te doen! Mits schoon en eromheen mooi bijgeknipt/geschoren/getondeusd/weet ik veel, dan vind ik het heerlijk om een man te laten kronkelen van genot! En ik vind het trouwens op mijn beurt ook erg prettig om te horen hoe ik het beter kan doen. Elke man heeft weer andere voorkeuren, weet je... Vind het leuk om van alles uit te proberen. Met en zonder handen erbij, alleen bij het toompje likken/zuigen, dan weer es zover mogelijk in je mond proberen te nemen, je lippen extra aanspannen zodat het extra strak aanvoelt.... ja, echt iets waar je creatief in kunt zijn qua seks.

O ja, wel een turnoff is als een man je hoofd gaat sturen als je het blijkbaar niet lekker doet. Zeg het dan liever...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 01:23:55 #22
5428 crew  miss_sly
pi_42877365
quote:
zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees
Tja, als je het zo stelt....

Maar als je het niet zo stelt, en van roken, drinken en lekker eten houdt, is pijpen helemaal niet verkeerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:26:20 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42877407
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het super om te doen! Mits schoon en eromheen mooi bijgeknipt/geschoren/getondeusd/weet ik veel, dan vind ik het heerlijk om een man te laten kronkelen van genot! En ik vind het trouwens op mijn beurt ook erg prettig om te horen hoe ik het beter kan doen. Elke man heeft weer andere voorkeuren, weet je... Vind het leuk om van alles uit te proberen. Met en zonder handen erbij, alleen bij het toompje likken/zuigen, dan weer es zover mogelijk in je mond proberen te nemen, je lippen extra aanspannen zodat het extra strak aanvoelt.... ja, echt iets waar je creatief in kunt zijn qua seks.

O ja, wel een turnoff is als een man je hoofd gaat sturen als je het blijkbaar niet lekker doet. Zeg het dan liever...
zo te horen heb jij nog niet veel besneden mannen gepijpt!
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:27:16 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_42877418
Hoezo?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:27:22 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42877420
quote:
hoe denk jij over het beffen van een vrouw? denk je dat dat ook je neus in een stinkend stuk rosbief rammen is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')