adres er bij svpquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef ka_ro het volgende:
Pijpen is GEIL! er is toch niets leukers dan je scharrel te zien genieten.. voor pijpen mag je mij wakker maken....!![]()
Gewoon stug volhouden dat je woensdag, donderdag en vrijdagavond al uit bent geweest, maar nu moet leren voor tentamens. Werkt altijd net voor de tentamenwekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef BossFight het volgende:
Ik ken er die het echt heel leuk en lekker vinden. Dus ik denk dat het nogal verschilt.
En die doen dan ook niet overdreven, maar weten wel wat je lekker vind.
Maar er zijn er idd ook veel die er geen bal aan vinden en die er ook niet aan zullen beginnen zolang het ze niet gevraagd word.
Ik kijk op de klok en besef dat dit niet geloofwaardig over kan kan komen van iemand die op zaterdagavond om 11 uur thuis zit...![]()
vindt jij beffen lekker dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:54 schreef BigBadPete het volgende:
... of doen ze het louter omdat ze denken dat hun partner er opgewonden van raakt?
Die bewegingen zijn ook zo overdreven en onnatuurlijk vaak en dat kan ook best zeer doen , ze kluiven dan alsof ze net uit de hongerwinter komen.
hell yeah. ik ben oraal ingesteld.quote:
meestal komt er na een vrouwelijke "hoor" een "maar".quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ik vind het wel lekker hoor.
Ok, nu is het afgelopenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat het voor de vrouw nu zo'n heerlijke bezigheid is. Lijkt mij toch best wel vies om zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees in je mond te nemen. Bah.
ik welquote:
Tja, als je het zo stelt....quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees
zo te horen heb jij nog niet veel besneden mannen gepijpt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:22 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het super om te doen! Mits schoon en eromheen mooi bijgeknipt/geschoren/getondeusd/weet ik veel, dan vind ik het heerlijk om een man te laten kronkelen van genot! En ik vind het trouwens op mijn beurt ook erg prettig om te horen hoe ik het beter kan doen. Elke man heeft weer andere voorkeuren, weet je... Vind het leuk om van alles uit te proberen. Met en zonder handen erbij, alleen bij het toompje likken/zuigen, dan weer es zover mogelijk in je mond proberen te nemen, je lippen extra aanspannen zodat het extra strak aanvoelt.... ja, echt iets waar je creatief in kunt zijn qua seks.![]()
O ja, wel een turnoff is als een man je hoofd gaat sturen als je het blijkbaar niet lekker doet. Zeg het dan liever...
hoe denk jij over het beffen van een vrouw? denk je dat dat ook je neus in een stinkend stuk rosbief rammen is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het mij ook niet voorstellen dat het voor de vrouw nu zo'n heerlijke bezigheid is. Lijkt mij toch best wel vies om zo'n kloppend vochtproducerend stuk vlees in je mond te nemen. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |