Ik hoop maar dat ie fantastisch klinkt. Want van zijn uiterlijk moet 'ie het niet hebben, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef SlaggY het volgende:
Iemand toevallig ervaring met deze gitaar?
[afbeelding]
Dit is de eerste gitaar die ik vast had toen ik ging beginnen met spelen, toen ik het prijskaartje van �1400 zag heb ik hem maar meteen weer neergezet.
Nou heb ik hem eergister in actie gezien bij deInfadels
, en ben toch weer even opnieuw gaan kijken. Blijkt dat mijn gitaarboer of een flinke marge (
)heeft op deze gitaar, of dat er speciaals aan die gitaar was. Want bij de meeste winkels wordt deze nu tussen de 500 en 600 aangeboden.
Ow, het is trouwens een Italia Maranello Speedster.
gitaarmuziekquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Hammet het volgende:
He Dribbel, wat voor muziek maken jullie dan?
compleet origineel, huh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Rock/punk achtig met meer pop achtige catchy lyrics Weet neit hoe ik het precies verder moet omschrijven, ik weet ook totaal geen band waarmee het eigenlijk te vergelijken valt![]()
Nee het is absoluut niet orgineel dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Maaark het volgende:
[..]
compleet origineel, huh?
Het enige wat echt origineel in mijn oren klonk de afgelopen jaren is Astrosoniq![]()
www.feedback.nlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Lunar het volgende:
Hallo hier
Graag wil ik ook eens beginnen met gitaar leren spelen. Er zijn best wat mensen in de buurt die het ook kunnen, maar dan heb ik nog een gitaar nodig.
Dus, waar hebben jullie je gitaar vandaan toen je begon? Ik wil graag een akoustisch gitaar, en niet te duur uiteraard, een duurder gitaar kan altijd nog komen als het bevalt.
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
www.feedback.nl
Kijk hier eens rond
of zoek een lokale gitaarzaak in de buurt
Zo gaaf!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier op de TU bij het cultureel centrum hebben ze een professionele opname studio die je als student voor echt weinig geld kan gebruiken, ik heb net gemaild voor de tarieven maar ik geloof dat het echt maar iets van 30 euro per uur was. Dat is practisch gratis dusGrote studio met goed drumstel versterkers en backline aanwezig
![]()
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Lunar het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172
Om het eens te proberen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Zo gaaf!
ben benieuwd! wel ff wat laten horen he als ie af is!!!
Duidelijk de onderstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
zo ziet ie er nog vetter uital zeg ik het zelf:
[afbeelding]
Okido, thanksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatEn anders kan je altijd naar de winkel toegaan en vragen of de verkoper wat uitleg kan geven en wat je het beste kan kopen, en eventueel een stukje voor je kan spelen dat je kan horen hoe het klinkt
![]()
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst nog maar goed oefenen nog tot alles foutloos gaat en weer nieuwe nummers maken enzo![]()
Ok Thnx ik ga ff lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
Shit, ik krijg ZIN om op te nemen en de hele dag in een studio te hangen als ik dit lees!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |