So truequote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!
![]()
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei ik ben met gitaarles overgezet naar een ander klasjeZit ik nu tenminste bij mensen die wel voldoen aan m'n niveau en muziek interesses
Mensen die alleen blues willen spelen zijn gay![]()
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdag.
Ukelelequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga 5 februarie een half jaar naar australie. Mijn electrisch gitaar meenemen is geen optie. Weten jullie een goed lichtgewicht klein gitaartje? Ik heb al zitten kijken naar van die 3/4 kinder gitaartjes, maar heb je ze nog kleiner?
Ik kan toch niet een half jaar lang niet spelen?
Ok dat biedt dan goede hoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdag![]()
Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
gaat er dit weekend nog iemand naar MILE eigenlijk? Ik zou best willen, maar heb al afgesproken om te gaan zeilenTenzij het kutweer is, dan gaat het niet door.
![]()
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat hij dus zegt voor een paar tientjes heb je een akkoestisch ding
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.![]()
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit
Hoe groot is het ? Of ben je er redelijk snel uitgekeken ?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishe![]()
Eens kijken of ik tijd heb dit weekendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |