Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had hem voor 850 aangeboden, rekening houdend met afdingen etc.![]()
Wellicht één goed idee.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.
Roland microcube. gewoon doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef puNxje het volgende:
Ik zoek nog een mooi versterkertje. Alleen ik heb er de ballen verstand van.
Een vriend van mij had me verteld dat een microcube ( marshall geloof ik ) wel gaaf was.
Zelf dacht ik aan een line6 ( 30 w )
wat zou ik doen?
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, 700/750 raak je hem vast wel voor kwijt!
Wel een leuk gitaartje, behalve dan dat 'ie zwart is.
Mja hij word overbodig als men vox er isquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
fender blender yeah!
hum in je setup zie ik hem niet helemaal passen, maar bij je muziekstijl wel weer. Kan je omschrijven hoe je hem gebruikt?
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hogerquote:Op maandag 23 oktober 2006 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een octaver precies ?
Dat is wel vetquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hoger
maar dan (optioneel?) met je originele geluid erdoor
Hij klinkt lekker jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die had ik ook, nu gebruikt een vriend van me hem op de bas gitaar
is alleen een beetje duurquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kun je hele toffe dingen mee doen idd..![]()
Iddquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijn![]()
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
Zohee fok heeft er bij mij een fucking lange tijd uit gelegen.
geil!!! heb er even geen andere woorden voor:)quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat was de naam?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!
maar soort van ontopic:
heb ik een band, na lang zoeken eindelijk een naam gevonden.
blijkt die dus ook al door minstens 2 bands bezet te zijn ( terwijl het eigenlijk gewoon een kutnaam is )
en ik heb de hele wereld al afgezocht naar namen
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een vriend van mij had z'n dingentje, ik vond er niet veel aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Roland microcube. gewoon doen. 110 euro
.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |