Dankuquote:
Of je bent even een smerige postopkrikkerquote:
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik jequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback Rotterdam gekocht teovallig zeker he![]()
Heb je ook al een versterker erbijquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik je.
Ja, een roland microcube!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook al een versterker erbij![]()
Ah een leuke versterker om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content meequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah een leuke versterker om mee te beginnen
Mijn eerste was echt bagger
Zijn best okay om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Linkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content mee.
Waar begon jij mee dan?
Aghja, je moet ergens op beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
Al die homo's met hun fenders![]()
brian
![]()
Haha, looser, je hebt een Ibanez gehad!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Aghja, je moet ergens op beginnen
Ik heb ook een Ibanez gehad!
Nu ben ik goed genoeg voor een echte Fender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik ben géén homo'squote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Zou je em dan niet eens verkopenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.![]()
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zou je em dan niet eens verkopen!?
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hierquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |