Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had hem voor 850 aangeboden, rekening houdend met afdingen etc.![]()
Wellicht één goed idee.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.
Roland microcube. gewoon doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef puNxje het volgende:
Ik zoek nog een mooi versterkertje. Alleen ik heb er de ballen verstand van.
Een vriend van mij had me verteld dat een microcube ( marshall geloof ik ) wel gaaf was.
Zelf dacht ik aan een line6 ( 30 w )
wat zou ik doen?
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, 700/750 raak je hem vast wel voor kwijt!
Wel een leuk gitaartje, behalve dan dat 'ie zwart is.
Mja hij word overbodig als men vox er isquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
fender blender yeah!
hum in je setup zie ik hem niet helemaal passen, maar bij je muziekstijl wel weer. Kan je omschrijven hoe je hem gebruikt?
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hogerquote:Op maandag 23 oktober 2006 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een octaver precies ?
Dat is wel vetquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hoger
maar dan (optioneel?) met je originele geluid erdoor
Hij klinkt lekker jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die had ik ook, nu gebruikt een vriend van me hem op de bas gitaar
is alleen een beetje duurquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kun je hele toffe dingen mee doen idd..![]()
Iddquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijn![]()
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
Zohee fok heeft er bij mij een fucking lange tijd uit gelegen.
geil!!! heb er even geen andere woorden voor:)quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat was de naam?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!
maar soort van ontopic:
heb ik een band, na lang zoeken eindelijk een naam gevonden.
blijkt die dus ook al door minstens 2 bands bezet te zijn ( terwijl het eigenlijk gewoon een kutnaam is )
en ik heb de hele wereld al afgezocht naar namen
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een vriend van mij had z'n dingentje, ik vond er niet veel aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Roland microcube. gewoon doen. 110 euro
.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
So truequote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!
![]()
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei ik ben met gitaarles overgezet naar een ander klasjeZit ik nu tenminste bij mensen die wel voldoen aan m'n niveau en muziek interesses
Mensen die alleen blues willen spelen zijn gay![]()
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdag.
Ukelelequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga 5 februarie een half jaar naar australie. Mijn electrisch gitaar meenemen is geen optie. Weten jullie een goed lichtgewicht klein gitaartje? Ik heb al zitten kijken naar van die 3/4 kinder gitaartjes, maar heb je ze nog kleiner?
Ik kan toch niet een half jaar lang niet spelen?
Ok dat biedt dan goede hoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdag![]()
Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
gaat er dit weekend nog iemand naar MILE eigenlijk? Ik zou best willen, maar heb al afgesproken om te gaan zeilenTenzij het kutweer is, dan gaat het niet door.
![]()
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat hij dus zegt voor een paar tientjes heb je een akkoestisch ding
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.![]()
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit
Hoe groot is het ? Of ben je er redelijk snel uitgekeken ?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishe![]()
Eens kijken of ik tijd heb dit weekendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.
Ik had dus hetzelfde probleem, maar dan met Amerika en ik ging maar een maandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga 5 februarie een half jaar naar australie. Mijn electrisch gitaar meenemen is geen optie. Weten jullie een goed lichtgewicht klein gitaartje? Ik heb al zitten kijken naar van die 3/4 kinder gitaartjes, maar heb je ze nog kleiner?
Ik kan toch niet een half jaar lang niet spelen?
Leg eens uit? Fungeert je mp3-speler ook als amp?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik kon er toch op spelen omdat mijn MP3-speler hem kon versterken voor mn koptelefoon of boxjes.
??
Nou, ik heb een iRiver H340 en die heeft een line-in en een opneemfunctie. Als je de opneemfunctie op standby zet dan hoor je het geluid wat uit de line-in komt over je koptelefoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Leg eens uit? Fungeert je mp3-speler ook als amp?
En wat voor Ibanez?
Purple Hazequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar je kunt er wel allemaal toffe dingen op spelen![]()
en ze kosten ook nog es zowat niks.
Silm idee!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nou, ik heb een iRiver H340 en die heeft een line-in en een opneemfunctie. Als je de opneemfunctie op standby zet dan hoor je het geluid wat uit de line-in komt over je koptelefoon.
Als jem dan te hard zet krijg je zelfs een lekkere "bite" of overdrive zelfs.
Deze Ibanez
Ja ik heb daar wel lekker buitengezeten bij Bryce, Grand Canyon, etc. beetje jammen![]()
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, de markt ervoor is gewoon te klein.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Silm idee!
Het is nog een kwestie van tijd voordat de eerste mediaspelers met ingebouwde amp-simulators op de markt komen, denk ik.Andersom heb je't al wel: op mijn pod zit ook een line-in om mee te spelen met een externe geluidsbron.
Mooi gitaartje, btw.
Ik heb een iPod. Heb ik met die alternatieve firmware ook een ander progje nodig om muziek erop te zetten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, de markt ervoor is gewoon te klein.
Voor mijn iriver gebruik ik alternatieve firmware, ook voor iPods, etc. , en daar op de fora van misticriver hebben ze het er wel eens over gehad. It just might happen.
Ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eens kijken of ik tijd heb dit weekend![]()
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een iPod. Heb ik met die alternatieve firmware ook een ander progje nodig om muziek erop te zetten?
Cool! Dat ga ik er maar eens opzetten dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.![]()
Alleen daarom al de moeite waard! Ik gebruik nu een third-party programma ipv Itunes...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.![]()
Voordat je begint wel even inlezen op rockbox.org en misticriver.netquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool! Dat ga ik er maar eens opzetten dan.
Hoop ook dat het (ooit) een voicerecorder-optie gaat ondersteunen, want de iPod heeft natuurlijk geen line in.![]()
Yep, kon het niet laten... Best een duur geintje voor zo'n kutgitaar als je de elementen moet vervangen (Jazzmaster is 700 euro + 160 euro elementen + 35 mustangbrug)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Tele, toch maar 1 gekocht?
Waar en hoeduur?
Ik snapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Maaark het volgende:
[..]
Voordat je begint wel even inlezen op rockbox.org en misticriver.net
Lekker prijzigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, kon het niet laten... Best een duur geintje voor zo'n kutgitaar als je de elementen moet vervangen (Jazzmaster is 700 euro + 160 euro elementen + 35 mustangbrug)![]()
Tweedehands zijn ze heel weinig te krijgen in sunburst, staan er maar zelden op!
Toevallig, ik heb ook een iriver. Werkt inderdaad, net even uitgeprobeerd!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik had dus hetzelfde probleem, maar dan met Amerika en ik ging maar een maand
Toen ben ik daar dus een Guitar Center binnengestapt (in San Francisco) en dacht dus een akoustisch gitaartje te kopen voor onderweg, maar kwam uit de winkel met mn geile Ibanez (+hardcase!! samen maar 300 euro!). (Besloten in ca. 20 minuten
, maarja, geen geld met die koers dollar-euro!)
Ik kon er toch op spelen omdat mijn MP3-speler hem kon versterken voor mn koptelefoon of boxjes.
Bij het vliegveld moet je ff wat stickers op dat ding laten plakken, een paar handdoeken in die hardcase en je snaren lostunen, en dan kun je gaan.
In plaats van dat ie dan met zo'n karretje daarheen gereden word en ze er mee gaan gooien, word ie dus door iemand gedragen naar het vliegtuig en voorzichtig in de aparte ruimte gezet.
In Brussel aangekomen ff de snaren aangedraaid, thuis aangekomen uitgeprobeerd en alles was er okee mee!![]()
Dus als ik jou was zou ik daar een gitaartje kopen. (kweenie wat de wisselkoers is?)
Anyway;
Ik kan de Marshall Bluesbreaker II van iemand kopen voor e40,- , is dit een fatsoenlijke prijs?
[afbeelding]
??
Maar dan heb je ook wat!quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook een iriver. Werkt inderdaad, net even uitgeprobeerd!![]()
FIPO!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar je kunt er wel allemaal toffe dingen op spelen![]()
en ze kosten ook nog es zowat niks.
Ik heb alleen de H120quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
![]()
Die H340 is echt de beste speler ooit gemaakt... ik zou alleen willen dat ie de helft kleiner was
Ik weul ook een bandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff m'n zooi bij elkaar rapen en dan weer oefenen met de band![]()
Ja maar ik ga over 3 maanden weg, dus dat heeft geen zin. Komt daarna wel weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je er een zoeken natuurlijk!
Van een dooie Kurt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef VaderJacob het volgende:
En nog een stuk gelezen dat Kurt Cobain de meest verdienende dode is![]()
Foto's volgen![]()
quote:
Ik gok onder het bewegende gedeelte waar je je voet zeg maar op zet.. Tenminste, zo zit het bij BOSS pedalen..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef maxor het volgende:
Afgelopen zaterdag gekocht en al bruut gebruikt:
[afbeelding]
Stelletje hoeren van Behringer mogen wel eens duidelijk op de verpakking zetten waar de batterij er in moet
Bruut?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef maxor het volgende:
Afgelopen zaterdag gekocht en al bruut gebruikt:
[afbeelding]
Stelletje hoeren van Behringer mogen wel eens duidelijk op de verpakking zetten waar de batterij er in moet
Hij ziet er puick uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
nee van mijn bas![]()
Op de 1e pagina staan al wat foto's die ik gemaild had gekregen. In het begin was ik matig optimistisch maar als je hem ziet is het wel een mooi ding![]()
Ik zou even naar Sony bellen als ze nog bands zoeken, dan heb je het snelst een optreden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
we kunnen nu 5 van onze 8 eigen nummer goed spelen
Als we 10 nummers goed kunnen gaan we op zoek om op te treden.
Maar hoe regelen jullie eigenlijk je optreden ?
Ja die is er we doen begin volgend jaar ook mee aan de popprijs daarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zou even naar Sony bellen als ze nog bands zoeken, dan heb je het snelst een optreden.
Gewoon in de buurt kijken als er ergens een openpodium is.
Nopequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef Desensitized het volgende:
En ik kan ook eindelijk weer Fok!ken. Hehe.
Nog wat gemist?
waar ergens?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit jaar gaan we nog een demo opnemenheb er nu al zin in
![]()
![]()
Ja idd, nadat ik op de site van behringer de handleiding gevonden had.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik gok onder het bewegende gedeelte waar je je voet zeg maar op zet.. Tenminste, zo zit het bij BOSS pedalen..
Jij kent het staan-op-een-doos-eieren-princiepe duidelijk niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Niet te bruut, dan gaat 'ie stuk. Hij is van plastic.
'k Ga er zondag heen, samen met m'n bandgenoten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
gaat er dit weekend nog iemand naar MILE eigenlijk? Ik zou best willen, maar heb al afgesproken om te gaan zeilenTenzij het kutweer is, dan gaat het niet door.
![]()
Hier op de TU bij het cultureel centrum hebben ze een professionele opname studio die je als student voor echt weinig geld kan gebruiken, ik heb net gemaild voor de tarieven maar ik geloof dat het echt maar iets van 30 euro per uur was. Dat is practisch gratis dusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
waar ergens?
heb je een linkje naar de studio?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |