Ik heb van de week de documentaire gezien van dime's laatste optreden. Echt heel indrukwekkendquote:
Dialectquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Desensitized het volgende:
Ik ook, was er gisteren voor geloof ik. Ik was toen aan het werk, maar medio oktober was hij er ook al eens voor.
Inderdaad indrukwekkend.
Ik bedoel het niet negatiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef Desensitized het volgende:
Ouwe zeikerd![]()
Ben Fries ja, en er trots op ook!
| 1 2 3 4 5 6 | |----------------7|-8---7-----------|----------------7|-8---7-----------| |-----------7-7-9-|---9---7-9/12~---|-----------7-7-9-|---9---7-9/12b14-| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |
je gaat door voor de magnetron, lekker catchy is het welquote:
Een goede vingertrainingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef VaderJacob het volgende:
Zo ik heb me vanavond weer eens lekker achter mijn bas geinstalleert![]()
Dat bassen bevalt me erg goed eigenlijk tog wel![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind "op" tv weer zo apartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief
Het klinkt gewoon grappig, als mensen zeggen dat een bepaald tv-programma 'voor' is.
Iedereen weet toch dat het gewoon 'in' de tv is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:36 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik vind "op" tv weer zo apart
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom Jorikjet, ik wil hem ook wel hoor![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeft![]()
Fender fm65 Rquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Oooooit komt er die Blues Breaker
Wat voor versterker heb jij nu eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |