Ga gewoon voor jezelf na of jij hem fijn vind spelen en of jij vind of er een mooi geluid uit komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef SlaggY het volgende:
Niemand die iets nuttigs kan zeggen over die Italia? Ik speel zelf nog te kort om te kunnen oordelen of het het geld waard is denk ik.
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste, of welke spreekt je het meest aan op het eerste gezicht.
Of eventueel tips voor verbetereing![]()
[afbeelding]
Het moet niet té metal achtig worden juistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef -Beer- het volgende:
Ik vind de naam eerlijk gezegd ook een beetje flauw.
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het moet niet té metal achtig worden juist![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeelddus vandaar. Dus dat houden we aan tot we eventueel iets beters verzinnen
![]()
Rage against the machine is natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.
bv Dit logo is ook cool en serieus, zonder dat het metal is:
[afbeelding]
Of zoiets:
[afbeelding]
los van of je hun muziek iets vindt.
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een naam verzinnen is serieus het kutste van een band hebben![]()
Ja pik 8 letters uit het alfabet en zet ze in een volgorde en je hebt ook een naamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dutroux' cellar choire is dan wel weer een mooie naam
of hoe je het ook moet schrijven
Dutroux' kelder koortje![]()
Truequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hehe wij hebben het zelfde probleemquote:
Tsja, mijn vorige band heeft een tijd "51 One-legged bitches in a row" geheten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |