abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42866042
Als voorproefje op het nieuwe album. Kun je hier de recensie van John Legend - Once Again lezen en het album de hemel inprijzen.

Mensen die bijvoorbaat NIET van deze muziek houden en alleen maar van 'Toppertje' en 'Heb je even voor mij' nummers houden (waar ik geen enkel probleem mee heb, ieder zijn smaak), graag genuanceerd reageren ipv. reacties als DOM, SLIJMERIG etc.

Liefhebbers...veel plezier hier!
pi_42867022
Jouw mening over onze muzieksmaak is ook niet bepaald genuanceerd hoor.
To see or not to see. That's my answer.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:59:46 #3
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_42867080
Get Lifted was een genot om naar te luisteren, heerlijke gospel en hiphop invloeden. Ook kwam John's stem op dit album perfect uit de verf. Helaas zijn die laatste twee punten een stuk minder op het nieuwe album.

Once Again vind ik eigenlijk in een iets te laag tempo, en de producties zijn niet allemaal even top. Desalniettemin een prima album met een paar hele goede nummers. Favorieten zijn Save Room, Stereo en Each Day Gets Better.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_42867825
Ik ben vooral blij dat we geen Kanye West en Snoop Dogg op dit album hebben. In plaats van de afwisseling tussen de goede solo nummers en de slechte nummers met een andere artiest, draait dit album puur om John.
Ik weet niet of de nummers sterker zijn (moet de tijd voor mij nog uitwijzen), maar het album is wat constanter en daardoor voor mij beter luisterbaar.
Persoonlijke favoriet; PDA(we just don't care)
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:42:34 #5
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_42868052
Ja, ik ben ook blij dat er geen rappers op zitten die verneuken de hele sound.

Mooie nummers dit keer maar helaas vond ik dat hij 'Ordinary People' niet kon overtreffen.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_42868175
Stereo als nieuwe single zou wel een goede keuze zijn.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:55:54 #7
58921 Day
You can fly!
pi_42868346
Had mijn mening al in vorige topic gegeven, maar nog maar een keer dan.
Album is inderdaad anders dat vorige, langzamer, iets meer soul. Gelukkig geen rap erop (bevalt me persoonlijk wel). Nummers zijn minder catchy, maar als je de album vaker hoort zitten er wel weer juweeltjes tussen.
Mijn oordeel is: anders dan 'lets get lifted', maar zeker ook de moeite waard!!
Heb nog geen favo, maar komt vast nog wel.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42870145
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:47 schreef rotskibo het volgende:
Stereo als nieuwe single zou wel een goede keuze zijn.
Wordt 'm ook, vandaag al op de radio gehoord.
Ik vind het een goed album maar er mochten van mij wel iets meer uptempo nummers op. De liedjes blijven wel allemaal goed hangen en John zingt natuurlijk weer de sterren van de hemel .
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:56:05 #9
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_42871171
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Pendri het volgende:
Ik ben vooral blij dat we geen Kanye West en Snoop Dogg op dit album hebben
Waar zou John zijn zonder Kanye West?

Ik vond de hiphop invloeden op het vorige album top, paste allemaal perfect. Number One en I Can Change zijn juist van de betere nummers van het vorige album. Maar goed, dat is persoonlijk.

In het vorige topic werd een vergelijking gemaakt met Van Hunt, daar doet dit album me misschien een beetje aan denken.
pi_42879158
Uiteraard heeft Kanye wel het album geproduceerd..,
pi_42879966
P.D.A we just dont care is mijn favoriet.
Voor de rest... GEWELDIG album.
pi_42886178
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:59 schreef Lassekjus het volgende:
P.D.A we just dont care is mijn favoriet.
Mijne ook
pi_42924635
Yay, heb het album nu ook!

Vind Each day gets better, Maxine, P.D.A erg goed, voor de rest nog niet helemaal beluisterd.
pi_43006238
Beetje off-topic, maar is er al een deel 3 van 't John Legend topic?
pi_43007301
Dit is het 3e deel.
pi_43008459
Oke..Ik heb toch nog een kaart kunnen voor het concert van 17 december, en vanochtend heb ik 'm ontvangen . Super relaxed dus, alleen zoek ik eigenlijk nog iemand die ook in zijn of haar eentje gaat, want vrienden van mij vinden 't niks aan..
pi_43011973
Where did my baby go
Toch wel mijn favo op het moment
pi_43061608
Het album is nog steeds goed hoor, maar na een paar keer luisteren vind ik het wel goed geweest. het klinkt allemaal lekker, maar gaat voor mij te snel vervelen.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_43065318
Op het eerste gehoor vind ik het album minder dan get lifted, wat ik gelijk al een super album vond. Ik krijg hetzelfde gevoel als bij de gemiddelde sequalfilm. Het eerste was vet, dit is een beetje jammer.
Maargoed misschien verandert mijn mening nog.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:19:07 #20
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_43071931
Hij kan beter een nieuw live album uitbrengen. En dan in de stijl van Solo Sessions: Live at the Knitting Factory. Dus alleen John met piano.
pi_43106405
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, ik moet het soms wat vaker horen voor een definitief oordeel, vind ik het minder dan Get Lifted. Qua teksten vind ik het soms wat simpel/voorspelbaar, en het meer soul/hiphop achtige op Get Lifted beviel mij persoonlijk meer. Maar dat neemt niet weg dat hij weer een aantal prima liedjes heeft En zn stem maakt eigenlijk alles goed
know'm sayin?
word? word.
pi_43134135
Get lifted heb ik nooit echt een goede kans gegeven, waarom weet ik niet. Once again begint heerlijk, maar zakt aan het eind nogal in.
PDA en Stereo zijn het best.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:32:51 #23
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_44159282
Ik vind eigenlijk dat dit topic wel even een klein schopje verdient.
Ben namelijk wel benieuwd wat mensen nu (nadat ie wat vaker is gedraaid) van het album vinden. Ik vind zelf dat ie alleen maar beter wordt.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_44160294
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:32 schreef Everett het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit topic wel even een klein schopje verdient.
Ben namelijk wel benieuwd wat mensen nu (nadat ie wat vaker is gedraaid) van het album vinden. Ik vind zelf dat ie alleen maar beter wordt.
Ben ik met je eens.
Eerst had ik maar bij 2 of 3 nummers, zoiets van nou dat klinkt lekker.
Nu vind ik het grootste gedeelte van het album wel goed.
pi_44164700
Ik vind het album zeker wel meester.
Coming home is mijn favoriet, en is tevens het laatste nummer van het album.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')