Nee hoor, ik was ook al voor.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef MiLalaa het volgende:
De meerderheid is tot nu toe alleen Jelle?
Ik ben voor enkele punten, ook al vanwege het almaar toenemende koffiedikkijkengehaltequote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan wordt de invloed wel heel groot, terwijl er veel geluk bij nodig is. Stel, je hebt de nummer 1en 2 omgedraaid en dat loopt net aan fout, kost dat je al 18 punten op iemand die het net aan wel goed heeft. Maar goed, ik sluit me aan bij de meerderheid.
Mazzelkutjequote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef Mirri het volgende:
wacht geduldig op de loting voor de 1500 m mannen
die lotingen van za en zo worden pas later bekend.
trouwens, ik moet toch vrijdag al mijn voorspellingen inleveren, want ik ga naar Heerenveen en ik neem de laptop niet mee ...![]()
![]()
![]()
Er word volgensmij geen klassement opgemaakt, dus ik zou gewoon de eerste doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Oh, er zijn er twee..?? De eerste maar dan? Of de twee tezamen?
haha, ik vind 't ook zielig voor jouw namen als je ze er nu nog uitgooitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Shit ik zie nu alweer een heleboel namen die ik er ook in had willen gooienIk vind het zo zielig voor degene die ik niet kies
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |