ik ben er ook nog niet zo lang. Ik heb alleen de massage van tijn aan mo gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef JufJoop het volgende:
Er is vandaag niet veel gebeurd? (Ik heb de streamverslagen al gelezen ja)
Dat was weer een spannende dag dan....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Djep het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet zo lang. Ik heb alleen de massage van tijn aan mo gezien![]()
Oh ja en Jeroen in bad met zijn badfluit
Wanneer wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:21 schreef marky het volgende:
Heb ik eindelijk is wat tijd om wat langer streams te kijken gebeurd er niets.
Beestjes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:59 schreef mazaru het volgende:
Jeroen stond de beestjes uit zijn piemel te plukken![]()
pcies wat ik dachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat was weer een spannende dag dan....
En het belooft veel goeds voor morgen.. nou ja, dan ben ik er toch niet![]()
Ben definitief overgestapt op DGK streams, 10x zo interessant dan het overgebleven BB6 kansloze saaie groepje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:21 schreef marky het volgende:
Heb ik eindelijk is wat tijd om wat langer streams te kijken gebeurd er niets.
Ik ben jufquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
[..]
pcies wat ik dachtIk ben ook weer mooi vroeg weg. En dan zijn de slaperds van vandaag mss net wakker.
Veel bb heb ik niet gevolgd: deel 1 en die met arm en rijk een beetje, laatst hbb en nu ga ik helemaal voor bb6. Maar een kleuterjuf zou er nog iets leukers van maken dan Hummie.
Daar zit mijn vriendin naar te kijken op dit moment dus wordt daarvan ook op de hoogte gehouden. Vind DGK niet zo leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ben definitief overgestapt op DGK streams, 10x zo interessant dan het overgebleven BB6 kansloze saaie groepje.
Ik zou het niet erg vinden om die bewoners eens aan het werk te zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
echt?![]()
sorry voor de vergelijking, die was niet opzettelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |