Volgens mij zijn alle bewoners depri.............quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef marky het volgende:
Wat is er met Rik aan de hand? Die is al de hele dag zo depri.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Lijkt me stom als BB die ook nog gaat doen. Je hebt misschien een kortstondige ophef maar omdat niemnd het duidelijk was of het nu wel of niet mag zal niemend het iemand daadwerkelijk kwalijk nemen en om nu de rest van de week tegen mensen aan te kijken die door de honger zo hangerig zijn dat ze verder niets meer uitvreten en vroeg naar bed gaan lijkt me ook niet echt slim van BB. Ze kunnen eerder proberen om die andere een nieuwe opdracht te geven om ook alsnog het luxe rantsoen te verdienen.quote:Toch concluderen de Bewoners dat ze zich waarschijnlijk weinig zorgen houven te maken. Marlies: "Ik denk dat we er niet te veel achter moeten zoeken." Of is het Semih die nu door het gebruiken van het WC-papier van het luxe-rantsoen, al bijna letterlijk roet heeft gegooid in het luxe-rantsoen van Tijn, Jeroen en Micheline.
tering spannend, goede tv manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ze geeft 'm al genoeg inkijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
Hup die benen uit elkaar...en dan...
quote:
Woeiiiiii, HOERRESTREAMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Het is ook jullie zaterdagavondquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef avonne het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je houdt de stemming erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn ideequote:
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de cameraquote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de cameraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woeiiiiii, HOERRESTREAMMMMMMMMMMMom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop