Volgens mij zijn alle bewoners depri.............quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef marky het volgende:
Wat is er met Rik aan de hand? Die is al de hele dag zo depri.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Lijkt me stom als BB die ook nog gaat doen. Je hebt misschien een kortstondige ophef maar omdat niemnd het duidelijk was of het nu wel of niet mag zal niemend het iemand daadwerkelijk kwalijk nemen en om nu de rest van de week tegen mensen aan te kijken die door de honger zo hangerig zijn dat ze verder niets meer uitvreten en vroeg naar bed gaan lijkt me ook niet echt slim van BB. Ze kunnen eerder proberen om die andere een nieuwe opdracht te geven om ook alsnog het luxe rantsoen te verdienen.quote:Toch concluderen de Bewoners dat ze zich waarschijnlijk weinig zorgen houven te maken. Marlies: "Ik denk dat we er niet te veel achter moeten zoeken." Of is het Semih die nu door het gebruiken van het WC-papier van het luxe-rantsoen, al bijna letterlijk roet heeft gegooid in het luxe-rantsoen van Tijn, Jeroen en Micheline.
tering spannend, goede tv manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ze geeft 'm al genoeg inkijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
Hup die benen uit elkaar...en dan...
Woeiiiiii, HOERRESTREAMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Het is ook jullie zaterdagavondquote:
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de cameraquote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de camera![]()
waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |