Dan heeft BB deze opties nog: E10 het huis weer ingooien of er moet nu veel alcohol gedronken worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het valt me wel een beetje tegen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef ruby het volgende:
Zo, ben net binnen.
Partytime vanavond hopelijk? Of moet ik er zelf weer een feest van maken?
Nou, ik ben al bezig. Wijn staat naast me.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef marky het volgende:
Ach tijdens BB1 hadden we hele avonden van dit soort praatsessies en toen vonden we het fantastisch.
Nee, ik werk niet met Paint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.
Paint heeft iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We willen steeds meer meer meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat wil je dat BB doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef ruby het volgende:
Er zijn figuren (ik weet ff niet wie) die gaan slapen. .
Oh Marlies wil ook slapen, zodat ze geen honger heeft.
Sjonge jonge....dit is absurd. Doe wat aan deze situatie BB, dit slaat nergens op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik wil dat BB dat noodrantsoen opheft en veel drank in huis haalt. Muziek erbij en klaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je dat BB doetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow ja op plasmascherm laten zien de uitkomsten van de leugendetectorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop