Dan heeft BB deze opties nog: E10 het huis weer ingooien of er moet nu veel alcohol gedronken worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Het valt me wel een beetje tegen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef ruby het volgende:
Zo, ben net binnen.
Partytime vanavond hopelijk? Of moet ik er zelf weer een feest van maken?
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef marky het volgende:
Ach tijdens BB1 hadden we hele avonden van dit soort praatsessies en toen vonden we het fantastisch.
Nee, ik werk niet met Paint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.
Paint heeft iedereen
We willen steeds meer meer meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.![]()
wat wil je dat BB doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef ruby het volgende:
Er zijn figuren (ik weet ff niet wie) die gaan slapen. .
Oh Marlies wil ook slapen, zodat ze geen honger heeft.
Sjonge jonge....dit is absurd. Doe wat aan deze situatie BB, dit slaat nergens op.![]()
Nee, ik wil dat BB dat noodrantsoen opheft en veel drank in huis haalt. Muziek erbij en klaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je dat BB doet![]()
ow ja op plasmascherm laten zien de uitkomsten van de leugendetector![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |