Dat hoort zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef arneaux het volgende:
Wat een klein kind is Tijn eigenlijk; het meisje pesten waarop je verliefd bent..
Ja, als je 9 bent.quote:
daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Dat verklaart waarom hij geconcentreerd voor zich uit staart: hij visualiseert een telraam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen zat te tellen lijkt het wel.
Dat zegt ook veel over de stemmers dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef avonne het volgende:
huh... van de Talpa site....
WAT DENK JIJ?
Wie vind jij de slimste in het Huis?
Semih 23%
Micheline 15%
Tijn 62%
2165 stemmen
mich iq van 145quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
Semih is duidelijk de slimste.. misschien kunnen ze een BB versie van die quiz doen![]()
nog lager??? oiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd of Sabrina het laagte-record van Kelly kan breken![]()
Heb Jeroen 1x echt zat gezien dat was met Egbert. Voor de rest valt het wel mee vind ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen: "Ik heb zelden een kater"
Ja, je bent ook zelden zat. In het huis weliswaar vaker dan normaal.
Riiiight.quote:
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Riiiight.
Zij heeft een paar maanden op de kunstacademie gezeten én praat kinderlijk. En hij is (ook) een hbo'er.
Onwaarschijnlijk dat ze dan een iq hebben van een hoogbegaafde. Ik denk eerder 120-130.
Daarom zeg ik ook: onwaarschijnlijk. Op basis hiervan, en wat ik van hun gezien heb, schat ik hun iq lager in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...
maar nogmaals, zeer offtopic.
en ik zeg hiermee niet dat semih en of mies zo'n hoog iq hebben, maar je kan het op basis van opleiding niet uitsluiten...
en weer verder ontopic![]()
Ik zie gelijk die enge Marlies cap van Scanman weer voor me....brrr......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef marky het volgende:
Het is ongelofelijk. Ik zie de twee m en m op een kamer ik zet het geluid aan van die striem en die lange M die heeft het weer over Jeroen. Oooooo ze hoopt zo dat hij maandag gaat maar dan wordt het nomineren daarna ook weer zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |