Dan heeft BB deze opties nog: E10 het huis weer ingooien of er moet nu veel alcohol gedronken worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Het valt me wel een beetje tegen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef ruby het volgende:
Zo, ben net binnen.
Partytime vanavond hopelijk? Of moet ik er zelf weer een feest van maken?
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef marky het volgende:
Ach tijdens BB1 hadden we hele avonden van dit soort praatsessies en toen vonden we het fantastisch.
Nee, ik werk niet met Paint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.
Paint heeft iedereen
We willen steeds meer meer meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.![]()
wat wil je dat BB doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef ruby het volgende:
Er zijn figuren (ik weet ff niet wie) die gaan slapen. .
Oh Marlies wil ook slapen, zodat ze geen honger heeft.
Sjonge jonge....dit is absurd. Doe wat aan deze situatie BB, dit slaat nergens op.![]()
Nee, ik wil dat BB dat noodrantsoen opheft en veel drank in huis haalt. Muziek erbij en klaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je dat BB doet![]()
ow ja op plasmascherm laten zien de uitkomsten van de leugendetector![]()
Ik ook al nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Snap er geen reet van...heb geen geluid meer op stream 1 en 2...![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Ik heb helemaal geen geluidquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Iets met een bloempot ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef Bigblahbla het volgende:
wat heeft sa nou met dr haren gedaan
Er is dus nog hoop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef T-lex het volgende:
Lachen dit...er willen er een paar naar hun nest...maar als ze het licht uit doen gaat het gewoon weer aan....BB harder dan ooit.![]()
Die kan beter gaan slapen...(en vooral niet wakker worden) BIZAAAAHHHR!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef marky het volgende:
O Marlies is ook nog wakker
Ze zijn uitgeroddeld en dan gaan ze maar slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:06 schreef n1ek het volgende:
De saaie meuk ligt al weer te maffen. Gaap, hoop dat dat de vier die nu wakker zijn ver komen. De rest ligt gewoon om 11 uur al op bed :-|
Nee, niets, gewoon een soort van knipperlicht-relatie...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef miraculeus het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat Mo genoeg had van TIjn, maar ze zit toch wel weer dicht bij hem...
heb ik nog iets gemist tussen vanmiddag en nu?
dat was gisteravond al weer koek en eiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef miraculeus het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat Mo genoeg had van TIjn, maar ze zit toch wel weer dicht bij hem...
heb ik nog iets gemist tussen vanmiddag en nu?
Is Mo daar inmiddels niet te oud voor...?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, niets, gewoon een soort van knipperlicht-relatie...![]()
Tsja, als Sabrina maar weer een man (vriend) heeft. Zij ook weer gelukkig.......quote:
Maar daardoor ook heel grappig...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
jeroen is op een bepaalde manier heel dom
Kind van deze tijd. Gewoon een slechte algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
jeroen is op een bepaalde manier heel dom
Vrees het ja.....................quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef marky het volgende:
[..]
Kind van deze tijd. Gewoon een slechte algemene ontwikkeling.
Nee en die komt nog even niet maar later misschien als BB het wil of zoietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef miraculeus het volgende:
Ik heb geen zin om alles na te lezen en aangezien het hier erg rustig is;
is de uitslag van de leugentest er al?
Thanks,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee en die komt nog even niet maar later misschien als BB het wil of zoiets
Die zal niet zo blij zijn als ze Jeroen bij de zusjes ziet, ze kan Jeroen wel schieten ( beetje overdreven hekel aan)...kennelijk alles voor het spel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef marky het volgende:
O Marlies leeft ook nog die heeft schijnbaar de hele tijd in bad gelegen.
Volgens mij zijn alle bewoners depri.............quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef marky het volgende:
Wat is er met Rik aan de hand? Die is al de hele dag zo depri.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Lijkt me stom als BB die ook nog gaat doen. Je hebt misschien een kortstondige ophef maar omdat niemnd het duidelijk was of het nu wel of niet mag zal niemend het iemand daadwerkelijk kwalijk nemen en om nu de rest van de week tegen mensen aan te kijken die door de honger zo hangerig zijn dat ze verder niets meer uitvreten en vroeg naar bed gaan lijkt me ook niet echt slim van BB. Ze kunnen eerder proberen om die andere een nieuwe opdracht te geven om ook alsnog het luxe rantsoen te verdienen.quote:Toch concluderen de Bewoners dat ze zich waarschijnlijk weinig zorgen houven te maken. Marlies: "Ik denk dat we er niet te veel achter moeten zoeken." Of is het Semih die nu door het gebruiken van het WC-papier van het luxe-rantsoen, al bijna letterlijk roet heeft gegooid in het luxe-rantsoen van Tijn, Jeroen en Micheline.
tering spannend, goede tv manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ze geeft 'm al genoeg inkijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
Hup die benen uit elkaar...en dan...
Woeiiiiii, HOERRESTREAMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Het is ook jullie zaterdagavondquote:
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de cameraquote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de camera![]()
waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |